Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C6002 piirikortti

(1/3) > >>

Jesse S:

Hei. Truman C6002 lämmittimessä on piirikortilla käynyt savuvahinko

Tämä pitäisi tietenkin saada kuntoon, tällaista piirikorttia en onnistunut äkkinäisellä googlettelulla löytämään. Tässä vielä piirikortin tyyppi:

Liekkö vian aiheuttaja tämän oikealtapäin kolmannen johdon päässä oleva laite, jonkin kytkentäkuvan löysin, jossa tämä punainen johto oli merkattu paloilmapuhaltimell e

Olisiko teillä tietoa mistä saisin uuden kortin, ja ilmeisesti tuon paloilmapuhaltimenk in. Lämmittimen tyyppikilpi vielä tässä:

mjo33400:
Ensinnäkin tuohon olen ilmeisesti tehnyt puhallin muutoksen ja nyt lämmittimeen on kytketty joku muu puhallinmoottori. Ostitko Raunolta piirilevyn? Toi kolmanneksi viimeinen oikealla on kiertoilmapuhaltime n plus johto ja siitä on ollut paha kontaktihäiriö kun on sulanut. Toi sulakepuoli on arvoitus, olisiko liian iso sulake ollut. 4Ampeerinen siihen kuuluu, mutta sekin riippuu siitä mikä vastus on kuvan kohdassa.

Jesse S:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 17.04.2025     kello on 14:06 ---Ensinnäkin tuohon olen ilmeisesti tehnyt puhallin muutoksen ja nyt lämmittimeen on kytketty joku muu puhallinmoottori. Ostitko Raunolta piirilevyn? Toi kolmanneksi viimeinen oikealla on kiertoilmapuhaltime n plus johto ja siitä on ollut paha kontaktihäiriö kun on sulanut. Toi sulakepuoli on arvoitus, olisiko liian iso sulake ollut. 4Ampeerinen siihen kuuluu, mutta sekin riippuu siitä mikä vastus on kuvan kohdassa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Tämä paketti on ainakin kaksi kesää ollut autossa, ja lämmitin toiminut. Muutoksista ei tietoa, ovat aiempien omistajien työtä mikäli jotain on muutettu. Piirilevyä ei ole ostettu, semmoinen pitäisi hankkia jos jostain löytyy, tuo lienee jo hieman työläs korjattavaksi tuosta palaneelta alueelta.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Jesse S - 17.04.2025     kello on 15:11 ---
Tämä paketti on ainakin kaksi kesää ollut autossa, ja lämmitin toiminut. Muutoksista ei tietoa, ovat aiempien omistajien työtä mikäli jotain on muutettu. Piirilevyä ei ole ostettu, semmoinen pitäisi hankkia jos jostain löytyy, tuo lienee jo hieman työläs korjattavaksi tuosta palaneelta alueelta.

--- Lainaus päättyy ---

Veikkaan, että ei ole työläs ainakaan minulle. :D Olisi kiva saada kuva juotospuolelta.

Jesse S:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 18.04.2025     kello on 17:14 ---Veikkaan, että ei ole työläs ainakaan minulle. :D Olisi kiva saada kuva juotospuolelta.

--- Lainaus päättyy ---

Olisipa kerrassaan hieno homma mikäli tämän vielä pystyisi korjaamaan. Tässä kuva juotospuolelta:

Ja vielä tarkemmin tuo palanut kohta:

Onkohan tämän koko homman aiheuttanut tuo puhaltimen liika virranotto, kun se sinne menevä pinnikin oli lämmennyt? Tarvitseeko tämä jokatapauksessa tuon puhallinmoottorinki n vaihdon?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View