Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Aurinkopaneelit
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.02.2025 kello on 19:33 ---Itse laittaisin ison yksittäisen paneelin katolle kiinteästi(jos tilaa on). Rasittavaa käydä paneleja siirtelemässä ja johtoja virittelemässä. Hyvällä tuurilla joko häviävät tai unohdat ottaa mukaan.
--- Lainaus päättyy ---
montako grilliä olet unohtanut ottaa mukaan tai montako niitä on varastettu? vähän realismia.
Mautoilija:
En siirtele grilliä auringon mukaan ja siihen on letkuliitin ulkoseinässä. Enkä sillä lataa akkua.
Mielipidettä kysyit ja sen sait. Siinä realismia.
Itse teen vielä kierroksen autolle ennen lähtöä. Tarkastan luukut ja ulkovarusteiden poisolo. Vielä viimeinen vilkaisu parkista poisajettua. Ettei jää muuta kuin renkaanjäljet, jos sitäkään. En voi tietää muiden tapoja ja huolellisuutta.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.02.2025 kello on 21:15 ---En siirtele grilliä auringon mukaan ja siihen on letkuliitin ulkoseinässä. Enkä sillä lataa akkua.
Mielipidettä kysyit ja sen sait. Siinä realismia.
Itse teen vielä kierroksen autolle ennen lähtöä. Tarkastan luukut ja ulkovarusteiden poisolo. Vielä viimeinen vilkaisu parkista poisajettua. Ettei jää muuta kuin renkaanjäljet, jos sitäkään. En voi tietää muiden tapoja ja huolellisuutta.
--- Lainaus päättyy ---
eiköhän kaikki tarkista lähtiessä että kaikki mukana. miten siirettävä paneli sitten unohtuu tai varastetaan, jos saisi jotain perusteluja. vai onko tamä nyt sitä turhaa neuvomista?
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 26.02.2025 kello on 22:11 --- eiköhän kaikki tarkista lähtiessä että kaikki mukana. miten siirettävä paneli sitten unohtuu tai varastetaan, jos saisi jotain perusteluja. vai onko tamä nyt sitä turhaa neuvomista?
--- Lainaus päättyy ---
No voi sentään reppanaa... En voi tietää kaikkien lähtörutiineja, ilmeisesti sinä tiedät. Varas voi paneelin viedä ennen lähtöä. Sivuleikkureilla naps ja paneli kyytiin. Vai otatko illan viimeiset aurinkosäteet talteen ja pienessä hutikassa paneli sisälle?
Jos olisit järkevä, pitäisit ohjeeni yhtenä mielipiteenä joita kysyit. Sen voi ottaa ohjeena tai ei. Oma valinta.
Tuo naurettava kiukuttelu on vain turhaa haastoa. Onko neuvoni turhaa, itse päätät.
reissu:
Siirrettävät paneelit lienevät rahanpuutteessa oleville kelpo tavaraa, vaikkapa yöllä puskaparkista. Onhan noita hälytyssummereita, jotka heilahduksesta alkavat kiljumaan, sellainen kiinni paneelin taustapuolelle. Olisikin vekkulin näköistä, kun suviyössä pitkäkyntinen kiitää rantalepikossa ujeltava paneeli kainalossa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta