Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunua ostamassa

<< < (9/10) > >>

Janpabox:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  3.03.2025     kello on 08:21 ---Tämä Thumb

esim Limingan jobbari
Tämä viimeisin näyttääkin olevan huomattavasti edullisempi kuin aiemmat

--- Lainaus päättyy ---

Kuka on Limingan jobbari...?

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  3.03.2025     kello on 08:21 ---Tämä Thumb

esim Limingan jobbari
Tämä viimeisin näyttääkin olevan huomattavasti edullisempi kuin aiemmat

--- Lainaus päättyy ---
Siis mikä? Kovasti epämääräistä. Mikä viimeisin?
Myyjä hinnoittelee tuotteensa miten itse parhaaksi katsoo. Kai kauppiaana sen tietäisit.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Janpabox -  3.03.2025     kello on 22:12 ---Kuka on Limingan jobbari...?

--- Lainaus päättyy ---

Limingassa taitaa olla vain yksi vaunukauppa. Aika hiljaiselta näytti piha viimeviikolla - parikolme vaunua, mutta ilmeisesti toimii edelleen.
Mistään muualta ei kyllä saa yli 30 vuotiasta vaunua, joka on koko ajan säilytetty sisätiloissa.  Thumb

Yleensä en kenellekkään suosittele Suomi24 keskusteluja, mutta ehkä kannattaa sinne vilkaista ennenkuin lähtee kauempaa liminkaan  ;)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  3.03.2025     kello on 22:29 ---Siis mikä? Kovasti epämääräistä. Mikä viimeisin?
Myyjä hinnoittelee tuotteensa miten itse parhaaksi katsoo. Kai kauppiaana sen tietäisit.

--- Lainaus päättyy ---
Ai mikä on viimeisin. Vähän logiikkaa peliin, kai kaikessa tarkkana henkilönä löydät jyvän ?
ps
Viimeisimpänä ostajaehdokas itse toi linkin esiin ja sen tutkimisesta kai kyse. Ja sitähän sanoin että se on uusin, varustelluin ja edullisin.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  4.03.2025     kello on 07:39 ---Ai mikä on viimeisin. Vähän logiikkaa peliin, kai kaikessa tarkkana henkilönä löydät jyvän ?
ps
Viimeisimpänä ostajaehdokas itse toi linkin esiin ja sen tutkimisesta kai kyse. Ja sitähän sanoin että se on uusin, varustelluin ja edullisin.

--- Lainaus päättyy ---

Sinun logiikkasi on se että koko palsta pitää kahlata läpi ennenkuin arvoituksesi selviää.
Tekstiä voi muokata joten jälkikirjoituksia ei tarvita. Kirjeiden kirjoittaminen voi olla kiva harrastus mutta ei sovi keskustelupalstalle .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View