Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Fiat Ducaton 2.3 140 hv automaattivaihteiston öljynvaihtoväli
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 3.02.2025 kello on 11:07 ---Parempi myöhään kuin milloinkaan, mutta aika usein on kuullut yleisesti suositeltavan 60 tkm. vaihtoväliä. Kuulostaa aika lyhyeltä, mutta ei varmaan ole haitaksikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Fiatista mulla ei kokemusta kuin manuaali Scudosta...
Scudossa huolto-ohjelman mukaan vaihtoväli on 90 tuhatta. Vastaavan Jumpyn öljyt ovat tehtaan mukaan ikuiset.
Itse huuhteluvaihdatin Expert retkipakun automaattiin öljyt 80 tuhannessa-
ohikulkija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.02.2025 kello on 11:27 ---Fiatista mulla ei kokemusta kuin manuaali Scudosta...
Scudossa huolto-ohjelman mukaan vaihtoväli on 90 tuhatta. Vastaavan Jumpyn öljyt ovat tehtaan mukaan ikuiset.
Itse huuhteluvaihdatin Expert retkipakun automaattiin öljyt 80 tuhannessa-
--- Lainaus päättyy ---
Mitä tuo lysti maksoi?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ohikulkija - 3.02.2025 kello on 12:31 ---Mitä tuo lysti maksoi?
--- Lainaus päättyy ---
Huuhteluvaihto maksoi 250 € vuonna 2020...
Öljypisteellä oli ainoa vaihtoadapteri, joka sekin tilattiin Italiasta. Merkkiliikkeissä ei ollut sopivia välineitä, eikä kaiketi osaamistakaan.
ohikulkija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 3.02.2025 kello on 13:16 ---Huuhteluvaihto maksoi 250 € vuonna 2020...
Öljypisteellä oli ainoa vaihtoadapteri, joka sekin tilattiin Italiasta. Merkkiliikkeissä ei ollut sopivia välineitä, eikä kaiketi osaamistakaan.
--- Lainaus päättyy ---
No eipä ollut kallistakaan sitten. Focuksesta kun avasivat "huoltovapaan" automaattiaskin yhtä kadonnutta vaihdetta metsästäessään niin lapulla oli pelkät uudet öljyt vanhojen tilalle jossakin 600 euron korvilla jos en ihan väärin muista. Takuuhommia onneksi, kun kaikkineen lystin hintalappu oli jossakin kolmen tonnin pinnassa.
Karabiilisti:
Automaateissa on suuria eroja, onko kyseessä perinteinen momentinmuuntimella vai tuollainen robotoitu manuaalinen katastroofi, kuten nuo powershiftit joissain fordeissa.
Menneisyydessä tuli ajeltua ilman öljynvaihtoja perinteisellä loodalla tuonne 450 000 asti ja sitten se päätti vaihtaa itse öljynsä alipainekellon kalvon revettyä.... uus alipainekello sisään ja loput vanhat öljyt pois ja uudet sisään...ja matka jatkui .....
Mutta ei nämä nykyiset taida kestää tuollaisia lukemia....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta