Sivuja: [1] Siirry alas
Löytyisikö Trumalle korjaajaa kevään mittaan?
Tuon luettelon mukaisia koodeja on näkynyt otsikon mukainen 94, lisäksi koodit 148 ja 184. Auton koti on Keski-Suomessa, mutta onhan siinä pyörät alla. Kysyin Jyväs-Caravanista korjausta, niin piirikortti maksaisi n.400€. Lisäksi tietenkin työ. Pystyisiköhän kortin korjaamaan edullisemmin? Kysyin Jyväs-Caravanista korjausta, niin piirikortti maksaisi n.400€. Lisäksi tietenkin työ. Niin, nämä firmat 'jotka pelastettiin, kun autoveroa ei tullut', ei mitään korjaa. Asiakkaalle myydään osia niin kauan, että vehkeet taas toimii. Löytyisikö Trumalle korjaajaa kevään mittaan? Selvitä se vilkku koodi, tuosta koodista ei ole tietoa minulla. Tai kerro mita toi 94-koodi tarkoittaa? Lähetä minulle yv:nä sähköpostiosoite niin saan lähetettyä huoltokansion. Veikkaan anturivikaa VBLTF. Sen voi mitata taulukon mukaan. Anturin paikka kuvassa. ![]() ![]() Selvitä se vilkku koodi, tuosta koodista ei ole tietoa minulla. Tai kerro mita toi 94-koodi tarkoittaa? Lähetä minulle yv:nä sähköpostiosoite niin saan lähetettyä huoltokansion. Veikkaan anturivikaa VBLTF. Sen voi mitata taulukon mukaan. Anturin paikka kuvassa. Juuri tuota anturivikaa näyttäisi herjaavan tuolla koodilla. Sivuja: [1] Siirry ylös
|