rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Truma Combi E 94 H  (Luettu 2350 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:55
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Truma Combi E 94 H
« : 26.01.2025 kello on 16:58 »
Olisiko kellään Truma Combin parempaa vikaluetteloa lähellä? Jos löytyisi otsikon vikakoodi? Mun luettelo ei tunne. Onkohan vakavakin vika, tuleeko kylmä yö?

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:05
Vs: Truma Combi E 94 H
« Vastaus #1 : 26.01.2025 kello on 17:31 »

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:55
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #2 : 29.01.2025 kello on 12:35 »
Löytyisikö Trumalle korjaajaa kevään mittaan?
Tuon luettelon mukaisia koodeja on näkynyt otsikon mukainen 94, lisäksi koodit 148 ja 184. Auton koti on Keski-Suomessa, mutta onhan siinä pyörät alla. Kysyin Jyväs-Caravanista korjausta, niin piirikortti maksaisi n.400€. Lisäksi tietenkin työ. Pystyisiköhän  kortin korjaamaan edullisemmin?

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:36
« Vastaus #3 : 29.01.2025 kello on 13:53 »
Kysyin Jyväs-Caravanista korjausta, niin piirikortti maksaisi n.400€. Lisäksi tietenkin työ.

Niin, nämä firmat 'jotka pelastettiin, kun autoveroa ei tullut', ei mitään korjaa.
Asiakkaalle myydään osia niin kauan, että vehkeet taas toimii.

• LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:03
« Vastaus #4 : 30.01.2025 kello on 09:36 »
Löytyisikö Trumalle korjaajaa kevään mittaan?
Tuon luettelon mukaisia koodeja on näkynyt otsikon mukainen 94, lisäksi koodit 148 ja 184. Auton koti on Keski-Suomessa, mutta onhan siinä pyörät alla. Kysyin Jyväs-Caravanista korjausta, niin piirikortti maksaisi n.400€. Lisäksi tietenkin työ. Pystyisiköhän  kortin korjaamaan edullisemmin?

Selvitä se vilkku koodi, tuosta koodista ei ole tietoa minulla. Tai kerro mita toi 94-koodi tarkoittaa? Lähetä minulle yv:nä sähköpostiosoite niin saan lähetettyä huoltokansion. Veikkaan anturivikaa VBLTF. Sen voi mitata taulukon mukaan. Anturin paikka kuvassa.

« Viimeksi muokattu: 30.01.2025 kello on 09:49 »

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:05
« Vastaus #5 : 30.01.2025 kello on 11:10 »
Selvitä se vilkku koodi, tuosta koodista ei ole tietoa minulla. Tai kerro mita toi 94-koodi tarkoittaa? Lähetä minulle yv:nä sähköpostiosoite niin saan lähetettyä huoltokansion. Veikkaan anturivikaa VBLTF. Sen voi mitata taulukon mukaan. Anturin paikka kuvassa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Juuri tuota anturivikaa näyttäisi herjaavan tuolla koodilla.