Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
12v kompurajääkaappi
joe244:
--- Lainaus käyttäjältä: Mika.T - 8.01.2025 kello on 21:32 ---Huonona puolena se ettei tuossa ole suoraan kiinnitysruuveille paikkoja joten kiinnityksen joutuu värkkäämään itse.
--- Lainaus päättyy ---
Kiinnitys on helppo tehdä kun liimaa sikalla sopivat kulmaraudat tmv kaappiin kiinni.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: joe244 - 9.01.2025 kello on 08:06 ---
Niin ja ei tuo absorptio toimi lämpimässä.
--- Lainaus päättyy ---
Älä puhu tietojasi yleisesti. Minun kaappi 3 teholla pysyy +4 asteessa. Spriimittari kaapissa, 2 kpl isoa termostaatti ohjattuna tuuletinta yläritilän takana. Iso dometic missä samassa uuni ylimpänä, pakastin keskellä ja jk alimpana. Samoin toimi Polarin iso kaappi. Ja olen nyt ollut vuosittain ympäri etelä Eurooppaa. Viime vuonna esim Peloponnesoksen eteläpäässä ja Provencessa.
Karabiilisti:
Kyllä tuossa saunan eteisessä absorptiokaappi ihan kylmänä pysyy... samoin M autossa jossa jäädyttää myös pakasteet.
Saunakaappi näytää ottavan 61w tehoa max.... paljonkos kompressorin teho on?
Mautoilija:
Molemmat pysyvät kylmänä. Turha verrata, tekniikka on eri.
Mätänetin sivulta:
--- Lainaus ---Kulutus/vrk: 30-35 Ah
--- Lainaus päättyy ---
https://www.motonet.fi/tuote/coolxon-jaakaappi-110-l-pakastinlokerolla-valkoinen-1224-v?product=90-00242
En viitsi alkaa wateiksi vääntämään.
Pystyykö 50Ah akulla absortiokaappia käyttämään vuorokauden?
Karabiilisti:
61w vastaa aika tarkkaan 5A kulutusta eli 122Ah mikäli käy koko ajan eli ei pysty, eikä pysty ehkä kompressorikaappiak aan, koska 50Ah akusta ei oikeasti saane 50Ah siten etttä kompura käy.
Mnettikin suosittaa kompurakaapille 300-400Ah akkua....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta