Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

mihinkäs paikkaan olette asentaneet inventerin ?

<< < (12/14) > >>

ihaa:
Invertteri mielletään yllättävän turhakkeeksi vaikka nykyään sen kuvittelisi olevan yksi tarpeellisimmista laitteista varsinkin matkailuautoissa jossa lapset käyttävät lelujaan pöydän äärellä kahvitaukojenkin aikana.

sipu:
me ei tarvita kaffenkeitintä
eikä vedenkeitintä
jos ei ole oikeaa sähköä
tai tolppaa mis koko auto on kiinni
tuo kaasu pelaa moitteettomasti
ainakin vielä
jossa keitetään vesi
ja suoatetaan se suoraan ermariin
on kuumaa kaffet sittoiselakin tauko etapilla ..
lomallahan ei kiirust ole
joten hyvin ehtii tiputteleen kaffeet  :)

nyt on niin vain
et vaihdettiin töllötin
joka myös tarvii inventeriä
tuo led tv joka sai virran akusta
on todella huono tv  >:(
näkyy vain yhdestä suunnasta
en tykännyt
nyt se on makkarissa
ja näkyy ,kun suoraan katsoo  :)

Turhan Höpöttäjä:
   Se vain näkyy olevan niin, että kun jotakin rompetta käyttää invertterin kautta, niin virran kulutus kasvaa. Sanokoot valmistajat hyötysuhteesta mitä tahansa.
   Sammoo mieltä olen Sipun kanssa kahvikeittimestä, turha kapistus. Mutta veden keittimestä minulla on hyvät kokemukset. Totta kai, jos invertterin käyttö vaatii johtojen virittelemistä ja kyykkimistä kaapissa, on kaasu kätevä. Me kun lähdetään kotipihasta, niin valintakytkin on laitettu invertterille. Seinässä on kaukokäynnistin nappi, siitä sitten invertteri päälle. Veden keitin on jatkuvasti töpselissä. Mitataan sopiva määrä vettä ja suodatetaan tuore kahvi suoraan kuppeihin.  :D    ...Näin, vaikka ei ole kiirus minnekkään...

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 11.11.2011     kello on 10:45 ---   Se vain näkyy olevan niin, että kun jotakin rompetta käyttää invertterin kautta, niin virran kulutus kasvaa. Sanokoot valmistajat hyötysuhteesta mitä tahansa.
   Sammoo mieltä olen Sipun kanssa kahvikeittimestä, turha kapistus. Mutta veden keittimestä minulla on hyvät kokemukset. Totta kai, jos invertterin käyttö vaatii johtojen virittelemistä ja kyykkimistä kaapissa, on kaasu kätevä. Me kun lähdetään kotipihasta, niin valintakytkin on laitettu invertterille. Seinässä on kaukokäynnistin nappi, siitä sitten invertteri päälle. Veden keitin on jatkuvasti töpselissä. Mitataan sopiva määrä vettä ja suodatetaan tuore kahvi suoraan kuppeihin.  :D    ...Näin, vaikka ei ole kiirus minnekkään...

--- Lainaus päättyy ---

juu toi virtakytkin hommeli kuulostaa hyvälle
eikä huono tuo veden keitinkään
kyl me kaffeet keitetään keittimellä
tai vesikeittimellä vesi  , jos on sähköä saatavilla
muuten sit vaan kaasulla ...

ihaa:
Tässä vielä kuvat lisätyistä pistorasioista jotka on liitetty suoraan invertteriin.

vedenkeitin sopivan pieni
jotta mahtuu tuonne nurkkaan,
voi avata lieden kannen ilman
keittimen pois ottamista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View