Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
mihinkäs paikkaan olette asentaneet inventerin ?
-------:
jos on lyijy akku, ja intikka akun päällä kannattaa muistaa laittaa se akun höyryputki kiinni.. ;)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 10.11.2011 kello on 18:53 ---jos on lyijy akku, ja intikka akun päällä kannattaa muistaa laittaa se akun höyryputki kiinni.. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Näin on,mutta monikohan ajattelee,kun laittaa intikan kautta kahvinkeittimen päälle,kuinka suurista virroista on kysymys ensiöpuolella !!
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.11.2011 kello on 19:01 --- Näin on,mutta monikohan ajattelee,kun laittaa intikan kautta kahvinkeittimen päälle,kuinka suurista virroista on kysymys ensiöpuolella !!
--- Lainaus päättyy ---
peri aatteessa siltikin on pieni pelko, ainakin mulla olisi. Oon kuulut n.70m päästä, kun todella iso akku mojahtaa.. sitä höyryä siltikin saattaa ohi putken tulla.
sipu:
vielä kysäsenkin
pitääkö ne vaihtaa
niihin paksumpiin johtoihin
eli ihan siitä intikasta lähtösin jo ?
siinä on 2v takuu
mitenkä käy takuun, jos niitä vaihtelee ?
tai jos veis sen jonnekkin sähköliikkeeseen
onkos se takuu voimassa silloin ?
vai riittäkö pelkät jatkot siihen johto ongelmaan ?
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 10.11.2011 kello on 19:04 ---peri aatteessa siltikin on pieni pelko, ainakin mulla olisi. Oon kuulut n.70m päästä, kun todella iso akku mojahtaa.. sitä höyryä siltikin saattaa ohi putken tulla.
--- Lainaus päättyy ---
Kun se höyryputki on viety pohjan läpi ulos niin tuskin sieltä sisälle tirahtaa. ::)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta