Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

mihinkäs paikkaan olette asentaneet inventerin ?

<< < (9/14) > >>

-------:
jos on lyijy akku, ja intikka akun päällä kannattaa muistaa laittaa se akun höyryputki kiinni..  ;)

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 10.11.2011     kello on 18:53 ---jos on lyijy akku, ja intikka akun päällä kannattaa muistaa laittaa se akun höyryputki kiinni..  ;)

--- Lainaus päättyy ---
  Näin on,mutta monikohan ajattelee,kun laittaa intikan kautta kahvinkeittimen päälle,kuinka suurista virroista on kysymys ensiöpuolella !!

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 10.11.2011     kello on 19:01 ---  Näin on,mutta monikohan ajattelee,kun laittaa intikan kautta kahvinkeittimen päälle,kuinka suurista virroista on kysymys ensiöpuolella !!

--- Lainaus päättyy ---

peri aatteessa siltikin on pieni pelko, ainakin mulla olisi. Oon kuulut n.70m päästä, kun todella iso akku mojahtaa.. sitä höyryä siltikin saattaa ohi putken tulla.

sipu:
vielä kysäsenkin
pitääkö ne vaihtaa
niihin paksumpiin johtoihin
eli ihan siitä intikasta lähtösin jo ?
siinä on 2v takuu
mitenkä käy takuun, jos niitä vaihtelee ?
tai jos veis sen jonnekkin sähköliikkeeseen
onkos  se takuu voimassa silloin ?
vai riittäkö pelkät jatkot siihen johto ongelmaan ?

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 10.11.2011     kello on 19:04 ---peri aatteessa siltikin on pieni pelko, ainakin mulla olisi. Oon kuulut n.70m päästä, kun todella iso akku mojahtaa.. sitä höyryä siltikin saattaa ohi putken tulla.

--- Lainaus päättyy ---

Kun se höyryputki on viety pohjan läpi ulos niin tuskin sieltä sisälle tirahtaa.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View