Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
mihinkäs paikkaan olette asentaneet inventerin ?
seppoko:
MInulla on juuri tuon tapainen kaappi kuin 88k5:lläkin. Eli akun yläpuolella hylly, jossa invertteri. Käyttökytkin ainoastaan invertterissä, jota käytän ulkoa käsin. Toisin sanoen, kun luulen tarvitsevani invertteriä, niin se saa maata päällä koko ajan. 220-kaapeli vedetty sisään.
ihaa:
Niin meillä tuo invertteri on siis tuon sivuistuimen alla missä on akku ja sähkökeskus, virtakatkaisija on nuolen mukaisesti invertterin päädyssä ja laatikon luukun kautta se on kätevä laittaa erikseen päälle, yleensä reissuun lähtiessä se laitetaan päälle ja kotiin tullessa sitten sammutetaan, parin kerran unohtui ja muutaman päivän päästä sitten alkaakin ujellus akkujännitteen pudottua alle 11.7 voltin. :o
edit: 10.7 volttiahan se piti olla....muistui mieleen autossa olleen telkkarin jännite jonka jälkeen telkkari pimeni mutta ääni kuuluu vielä. ;D
piti ihan specseistä tarkistaa..
http://www.ekp-pekkarinen.fi/fi/verkkokauppa/invertterit/body1=505
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 9.11.2011 kello on 16:20 --- alkaakin ujellus akkujännitteen pudottua alle 11.7 voltin.
--- Lainaus päättyy ---
Aika korkealle jännitteelle säädetty hälyytys ::)
perho-ukko:
Minulla ohjaamossa,heti liukuoven takana !
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 9.11.2011 kello on 16:22 ---Aika korkealle jännitteelle säädetty hälyytys ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minulla 10,2V,silloin piippaa !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta