Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

smart alternator ongelma

<< < (2/8) > >>

jeesus61:
no tää on sitten varmaan henkilökohtanen ongelma. mut joo jos oot parkissa tolppasähkössä niin tolppa lataa akut ja sillee.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: jeesus61 - 28.12.2024     kello on 20:51 ---ne joilla tää euro6D tms ongelma varmaan tunnistaa. voi ottaa suoraan yhteyttä ratkasuun
--- Lainaus päättyy ---

Voihan kohdatun ongelman ja ratkaisun siihen kertoakin täällä. Tiedon jakamista varten nämä foorumit paljolti ovat.

jeesus61:
FIAT, joss oli kaikki viat. no siis kun se yrittää lakisääteisesti säästää energiaa sillee että lataa akkua vaan kunnes moottori on lämmin ja sitten lopettaa. sen jälkeen vain moottorijarrutukses sa johon cruisella ei "koskaan" mene. paitsi kun on tullut jo biletti peltipoliisilta. ei siinä buusteri auta paljoo kun se tyhjää ajoakun ajon aikana. mulla on kyllä kaks buusteria eli saan startattua hupiakuilla kun kytken toisen väärinpäin. mut joo ongelmaan on ratkaisu. jossain muissa automerkeissä riittää että ottaa "shuntin" piuhan irti akun maajohdosta. 2020 ducatossa ei riitä. softaan on tehty korjaus. jos tunnistat omaavasi tuon ongelman niin mulla on siihen korjaus.

porakone:

--- Lainaus käyttäjältä: jeesus61 - 29.12.2024     kello on 15:22 ---jos tunnistat omaavasi tuon ongelman niin mulla on siihen korjaus.

--- Lainaus päättyy ---

Minkälaisia vikoja/oireita/vajaatoimivuuksia autossasi esiintyi?

jeesus61:
nii joo. ennen oli kaikissa rallye ooppeleissa volttimittari. mut joo. yleensä auto ei käynnisty jos akku on tyhjä. typerää esim liikennevaloissa keskellä kesää. buusteri syö sen tyhjäks ku ei lataa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View