Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Varmennekortti.

<< < (5/6) > >>

Masa matkailija:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 17.12.2024     kello on 21:27 ---  Pidän korttia kustannustehokkaanp ana.
    Mulla liian vanha henkilökortti, osaankohan tuotakaan ottaa/käyttää?

--- Lainaus päättyy ---
Totta, kun käyttöönotto ei ole helpoimpia, ja pin koodi joka tuli kortin yhteydessä täytyisi olla tallessa. Turvallinen asennustuki lähes välttämätön. Muuten toimii kyllä hyvin.

kettunen:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 17.12.2024     kello on 21:27 ---  Pidän korttia kustannustehokkaanp ana.
    Mulla liian vanha henkilökortti, osaankohan tuotakaan ottaa/käyttää?

--- Lainaus päättyy ---

Mulla kortti käytössä toimii hyvin ainoa heikkous on tunnistautumisessa. Ainakaan mun koneessa ei tunnistus onnistu ollenkaan Firefox selaimessa, joutuu aina siirymään Edgeen. Tutkittiin tota likan kanssa ja lopputulos oli, että pitäisi "tietokoneen syövereissä" jotakin asetuksia muuttaa. Käytetään sitten Edgessä sellasia on noi valtion systeemit.
Terv. Toivo

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: kettunen - 18.12.2024     kello on 09:44 ---Mulla kortti käytössä toimii hyvin ainoa heikkous on tunnistautumisessa. Ainakaan mun koneessa ei tunnistus onnistu ollenkaan Firefox selaimessa, joutuu aina siirymään Edgeen. Tutkittiin tota likan kanssa ja lopputulos oli, että pitäisi "tietokoneen syövereissä" jotakin asetuksia muuttaa. Käytetään sitten Edgessä sellasia on noi valtion systeemit.
Terv. Toivo

--- Lainaus päättyy ---
   Sama tilanne tälläkin, pitää varmaan saada nopeampi sorminen/älyinen asialle?

HiTec:
Itselllä Firefox 133.0.3 + DigiSign 4.2.6.8401 ainakin toimii ihan hienosti yhteen, korttitunnistautumi nen onnaa ihan kuten kuuluukin siinä missä muillakin selaimilla Thumb

Yrjö:
  Vihdoin onnistuin, firefoxsilla.
  Aktivointitunnusluk uni pistin kopio/paste, niin nopeutui pirusti. Pin koodini tein helpot, en kuitenkaan maailman yleisintä 12345678, teipin vielä pistin näppäimiin rajaksi.
  Neljään paikkaan käytin yhdellä kortin työntämisellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View