Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Mopeka
vaanari61:
Ookko tehnyt parituksen käyttöohjeenmukaan ?
Ohjeet löytyy googlettamalla, en ruvennu sulle niitä laittaan kun tarkkaa mallia et laittanna essiin, malleja näky olevan enempi kuin yksi . . .
seppoko:
Onhan nämä jo paritettu monta vuotta sitten. Oli vaan taukoa, etten käyttännyt niitä.
seppoko:
Ongelma ratkaistu. Mopeka applikaatio vaatii näyttölaitteeseen sijainnin päälle, mitä minä en ymmärrä miksi? Luulisi, että bluutuutti riittää?
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 4.08.2025 kello on 19:21 ---Ongelma ratkaistu. Mopeka applikaatio vaatii näyttölaitteeseen sijainnin päälle, mitä minä en ymmärrä miksi? Luulisi, että bluutuutti riittää?
--- Lainaus päättyy ---
Ihanko vahingossa huomasit vai oliko tuo käyttöohjeissa ?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 5.08.2025 kello on 09:44 ---Ihanko vahingossa huomasit vai oliko tuo käyttöohjeissa ?
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä siinä tuli ruutu, jossa mainittiin tuo. Mutta kun luulin, että painamalla siinä olevaa OK:ta sen tulevan päälle. Ei tullut. Jossakin vaiheessa vaan ajattelin tarkistaa luvista asian. Ja sieltähän kielto löytyi ja sain poistettua. Nämä tietsikajutut eivät ole kovin helppoja mulle, varsinkaan englanninkieliset.
Sitten vielä hieman hämäsi se asia, että mihin Mopeka tarvitsee sitä sijaintitietoja?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta