Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Etäluettava vatupassi
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 24.11.2024 kello on 19:19 ---Kaverilla on jotkut tämänkaltaiset liimattu pakuun
https://share.temu.com/Sv344snlNoA
On tyytyväinen.
Itselläni ei oo minkäänlaista vatupassia autossa,silmämäärällä mennään.
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaiset, tai ihan tavaliset 'vatupassinkuplat'
Autoon kun liimaa kuskin eteen ja sivulle, tulee kerrasta riittävän suoraan.
Vaunun kanssa voi sitten räplätä kännykällä.
T-Cat:
Teini matkustamossa m-autossa kattelee kuplaa ja huikkaa hep kun kohdillaan, tuo on se hienosäätö jos tarvitaan yleensäkään.
megaman:
Kai nyt autosta joku tasainen kohta löytyy, vaikka lattialta. Kännykkä lattialle ja kattoo kuplat kohilleen vekslatessa... 😉
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 24.11.2024 kello on 23:02 ---Kai nyt autosta joku tasainen kohta löytyy, vaikka lattialta. Kännykkä lattialle ja kattoo kuplat kohilleen vekslatessa... 😉
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaista olen kokeillut...
Toimii lattiamaton päällä, mutta ei ole mielestäni riittävän tarkka. Pitäisi olla kovalla pinnalla, mutta suunnitellaan.
reissu:
Olen 25 sentin pituisella passilla katsonut, ettei tyynypuoli ole alempana kantapäitä ja ettei oikein ole nokillaan tai takapuolellaan, niin paistinpannun rasvat ovat melkein oikeassa kohdassa. Yhdellä katsomisella ja kiilojen laitolla saa riittävän tuloksen, kun ei ihan täydellistä hae.
Hellasärö on kieltänyt innovatiivisen tarkan menetelmän. Perinteinen luotilanka etuistuimien välissä katosta roikkumaan ja lattiaan merkki, jossa haluttu tulos on luettavissa absoluuttisesti. Rakennusjutuissa olen käyttänyt vatupassiappia, mutta käyttöä hankaloittaa, kun puhelimen selkä on patilla kameroiden kohdalla.
Tuo LevelMyVan onkin kiinnostava.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta