Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Arska 28 Nov 2024
  • Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
    Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
    Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.
    Kaupoista ja keikkamyyjiltä lahjakortti oon saanut mukaan heti, mutta Telian ja Elisan asiakaspalvelu lähettää ne vasta 2kuukauden kuluttua. Näin mulle kävi juuri kun pidinkin liittymäni Telialla ja poika piti Elisalla kun nuo liittymät kilpailutettiin vaihtamatta kuitenkaan operaattoria.
  • #17 kirjoittanut Pate 28 Nov 2024
  • Voisi luulla että perivät takaisin jos peruu liittymän.
  • #18 kirjoittanut reissu 28 Nov 2024
  • Mulle sanoi kauppias kivijalkakaupassa, että heillä ei näy parhaat/viimeiset hinnat. Kannattaa soittaa suoraan aspaan.
    Vaan eipä aspakaan parhaita hintoja anna jos vaan lämpimiksen kyselee. Tarvii olla jo lähtökuopissa, ennen kuin löytyy parempaa hintaa.

Ja tuossakin pitää saada oikeanlainen oletettu sinne aspan päähän. Toisilla aspoilla on itsellään jo sen verran nappeja kauluksessa, että tekevät heti sopparin ja toiset käyvät ensin kysymässä.
  • #19 kirjoittanut megaman 28 Nov 2024
  • Kannattaa kivijalassa kurkkia sinne tiskin alle, piilotettuja tarjouksia...  :o :laugh:

https://yle.fi/a/74-20096286
  • #20 kirjoittanut jamseil 28 Nov 2024
  • Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
    Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
    Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.

DNAn "lahjakortti" vähennettiin suoraan ostoksen hinnasta Gigantin tiskillä. Elisan aspan mukaan DNA ei tule mikroa hakemaan.

Elisan k-ryhmän lahjakortti toimitetaan myöhemmin.
  • #21 kirjoittanut Pate 28 Nov 2024
  • DNAn "lahjakortti" vähennettiin suoraan ostoksen hinnasta Gigantin tiskillä. Elisan aspan mukaan DNA ei tule mikroa hakemaan.

Elisan k-ryhmän lahjakortti toimitetaan myöhemmin.
    Luuletko ettei DNA peri lahjakortin hintaa takaisin?
  • #22 kirjoittanut jamseil 28 Nov 2024
  • Luuletko ettei DNA peri lahjakortin hintaa takaisin?
    Tuskin perään kyselevät.

Millä takaisin perintä olisi perusteltu?
  • #23 kirjoittanut Pate 29 Nov 2024
  • Tuskin perään kyselevät.

Millä takaisin perintä olisi perusteltu?
    DNA:n pitkäaikaisena asiakkaana olen havainnut etteivät ne harrasta lahjoituksia liittymäsopimuksen perujille.
  • #24 kirjoittanut Karabiilisti 29 Nov 2024
  • Varmaan riippuu siitä miten kampanjan säännöt oli kirjoitettu.

Kyllä perintätoimisto ja asianajaja sekä ulosotto hoitaa jos siellä lukee että pitää maksaa takaisin.
  • #25 kirjoittanut Pate 29 Nov 2024
  • Voihan tietysti olla että kyseessä on Gigantin oma kampanja.
  • #26 kirjoittanut Pate 07 Dec 2024
  • Meillä vaimon kanssa ollu DNA liittymät joissa joulukuun lopussa loppuu tarjoushinta. Otimme uudet liittymät Telialle ja ne tulevat voimaan kun vanha sopimus umpeutuu.
    Telian hinta on 4G Rajaton 200M 19,95€/kk.
    Lisäksi tulee myös 50€ ostokortit Lidliin.
    Ja mobiilivarmennehan on Telialla ilmainen.
    Muut operaattorit veloittaa siitä noin 2 €/kk.
    Äsken soitteli DNA ja teki tarjouksen joka ei pärjännyt Telialle. Saa nähdä vieläkö soittavat uudestaan ennenkuin sopimusaika menee umpeen.
    Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin.
    15,99 €/kk olisi nyt 200mb Rajaton ja ilmainen mobiilivarmenne puoleksi vuodeksi.
    Elisa aikoi vielä soittaa alkuviikosta.
  • #27 kirjoittanut Aakku 07 Dec 2024
  • Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...?

Mulla on nyt Elisan mobiilivarmenne. Jos vaihdan vaikka DNA:lle, niin mitä toimenpiteitä varmenteen siirto toiselle operaattorille edellyttää?
  • #28 kirjoittanut 0yxxy0 07 Dec 2024
  • Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...?

Mulla on nyt Elisan mobiilivarmenne. Jos vaihdan vaikka DNA:lle, niin mitä toimenpiteitä varmenteen siirto toiselle operaattorille edellyttää?

Varmaankin pitää uudella operaattorilla aktivoida erikseen. Juuri aktivoin vaimolle DNA:n mobiilivarmenteen. 6kk/0€ sen jälkeen 2,01€/kk. Itsellä jo monta vuotta työnantajan piikkiin ollut.
  • #29 kirjoittanut seppoko 07 Dec 2024
  • Pannaanpa asia tännekin, kun en huomannut tätä otsikkoa. Vai tulikohan myöhemmin?

Lainaus
    Ostin bf-tarjouksena Telialta liittymän 4G rajaton hintaan 19,99 + 50€ lahjakortti. Mikähän on DNA:n vastaisku? Enpä usko, että pystyy vastaamaan kun olen harkinnut mobiilivarmennetta. Telialla se ei maksa lisää.

Nyt kai DNA:lla on vielä viikko aikaa iskeä takaisin? Vai onko sillä helmikuuhun aikaa, kun nykyinen sopimus loppuu silloin. Minun peruutusoikeus (14 pv) kai loppuu ensi viikolla.
  • #30 kirjoittanut Pate 09 Dec 2024
  • Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin.
    15,99 €/kk olisi nyt 200mb Rajaton ja ilmainen mobiilivarmenne puoleksi vuodeksi.
    Elisa aikoi vielä soittaa alkuviikosta.
    Ei pystynyt Elisa tuohon DNA:n tarjoukseen vastaamaan joten DNA on taas vuoden liittymänä. Otin jo mobiilivarmenteenki n käyttöön.
Sivuja:
Toiminto