Ei ole sekava selitys. Musta poksi korjaukseen niin vika tokenee.
Sivuja: [1] Siirry alas
Ei ole sekava selitys. Musta poksi korjaukseen niin vika tokenee.
Kiitos vinkistä! Missä tämä boksi sijaitsee ja osaatko sanoa että kuka niitä korjaa ja missäpäin?
Yt: Timppa Tämän todistan, omassa 2490:ssä oli vastaavaa ongelmaa ja MJO:n käsittelyn jälkeen pelasi kuin kuuluisa junan vessa
![]() Sama täälläkin MJO korjasi 20v sitten ja edelleen pelittää. Tosin vaunu jo seuraavassa polvessa.
Minulla on sama ongelma, mutta huomasin, että se tapahtuu, kun ohjausyksikkö kuumenee.
Lisäsin ylimääräistä lämpöeristystä ja ongelma alkoi ilmaantua paljon harvemmin. Minulla on sama ongelma, mutta huomasin, että se tapahtuu, kun ohjausyksikkö kuumenee. Vika on kuitenkin olemassa ja jossain kohtaa se sit pettää lopullisesti. Jos elektroniikkaa osaat niin tässä kuvat. Tosin muuntajia ei ole yleisessä myynnissä ja siinä ainakin vikaa. ![]() ![]() Kiitos, katson kytkentäkaaviota! Minulla on toinen yksikkö, mutta jostain syystä sekään ei toimi, yritän saada muuntajan sinne!
Kiitos, katson kytkentäkaaviota! Minulla on toinen yksikkö, mutta jostain syystä sekään ei toimi, yritän saada muuntajan sinne!Mulla on muuntajia myynnissä. Sivuja: [1] Siirry ylös
|