Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Veromuutos
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.11.2024 kello on 21:41 ---Niin no turha ja "turha". Huonoina aikoina on pruukattu investoida julkiseen infraan ja tätä kautta työllisyyteen vs. että sitä rahaa jaettaisiin kassalta km-tehtailijoille. Ja jos ottaa sen kartan kiltisti käteen, miten tuo nykyinen rata yhdellä kiskoparilla kiertääkään, vastaantulevan liikenteen ohituspaikkoineen yms. niin onhan tuo jo korkea aika saada kunnon 2-raideparinen yhteys Hki-Tku, eikös. Ehkäpä sillä saataisiin myös edes osa tuosta samaista väliä cruisailevasta kumipyöräliikentees täkin päästöttömille raiteille ja näin luontokin kenties kiittää.
--- Lainaus päättyy ---
Eli mielestäsi tuon turhan mutkittelun varrella ei asu lainkaan ihmisiä, vain Lapanen pääsisi nopeasti kotiin ?
Itse olen kulkenut tuolla Turun pikajunalla Karjaalle, siitä Tammisaareen ja ihmisiä jatkaa myös Hankoon minne valmistui radan sähköistys juuri. Enkä ollut ainoa junassa .
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.11.2024 kello on 08:55 ---Eli mielestäsi tuon turhan mutkittelun varrella ei asu lainkaan ihmisiä
--- Lainaus päättyy ---
Ei tainnut tuon projektin tavoitteisiin kuitenkaan kuulua wanhan radan purkamista, joten... ::)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 11.11.2024 kello on 18:39 ---Kyllähän toi pakun pitäminen yksityisenä henkilönä on ihan hiton kallista, muttei siinä itku auta markkinoilla. 😮
--- Lainaus päättyy ---
Älä muuta virka...
Mulla onnettomalla niitä pakuja on vieläpä kaksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 12.11.2024 kello on 08:49 ---Siinähän se tuli esiin. eli myönnetään että edellinen hallitus joutui ottamaan ainakin tuon 6 miljardin velan koronan vuoksi. Aiemmin puhuitte jotta tytöt tuhlanneet
--- Lainaus päättyy ---
Tuhlasivat ja vielä lainarahaa!
Rahaa jaettiin sille, joka vain kehtasi pyyttää ja sitten olivatkin vuorossa YT-neuvottelut.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.11.2024 kello on 09:32 ---Ei tainnut tuon projektin tavoitteisiin kuitenkaan kuulua wanhan radan purkamista, joten... ::)
--- Lainaus päättyy ---
No ei mutta erillisen linjan joutuisi pitämään noihin. Nyt se erillinen menee vaan Karjaalta Hankoon
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta