Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

TV pitäs ostaa

<< < (5/11) > >>

AkiVee:

--- Lainaus käyttäjältä: Tietis - 28.10.2024     kello on 10:41 ---Aika jännä. Mun 3-vuotiaassa LG:ssä (65 tuuman OLED) on tuulennopeat valikot, kuvat näkyy kaikista mahdollisista lähteistä ja "Magic remote" on käteen passeli ja muutenkin loistava kun ei sillä tartte edes telkkariin päin osoittaa. Sen kursori on erittäin näppärä, kun voi sillä osoittaa suoraan sitä mitä haluaa, eikä tarvitse kaken oikea/vasen/alas/ylös-nappuloilla yksitelleen johonkin suuntaan kliksutella. Ihan loistava tuo LG:n käyttöliittymä ja kaukosäädin.

Tai tarkkaan ottaen en mä oikein osaa valikoista sanoa mitään, kun eihän niitä ole käyttöönoton jälkeen tarvinnut katsella. Sovellusten valintanauha, jolla pääsee haluttuun suoratoistopalveluu n, median katseluun tai nettiselaimeen on tärlein joka merkitsee, ja se pyörii todella vikkelästi. Samoin ohjelmaopas ja sovelluskauppa on nopeita. En keksi, mihin niitä valikoita normaalikäytössä edes tarvitsee.

--- Lainaus päättyy ---

joo samaa mieltä magic remotesta yms...  yksi puute LG saisi korjata. JOs katsot striimejä useeasta LG telkusta niin olisi kätevä jos telkkari muistaisi "katsoit eilen Disneyltä tätä ja Primestä tätä, toissapäivänä kesken sulla jäi tämä leffa Viaplaysta"   .. mutta muuten LG OLED  Thumb, jos viitsii hieman enempi rahaa telkkuun laittaa

K.E.V:
No eipä tuota Philips Bluetooth säädintä tarvi tähdätä, voi käyttää myös kännykällä kun lataa appin.

megaman:
Kaukosäätimen napit tietää nykyään paremmin, kun ei edes katso niitä. Eli peukalo tietää mitä tekee. 🙂

Alan:
TV:n omalla äänellä ei ole väliä, kun ei ole keittiö- tai kulkinelaitteesta kysymys. Ilman muuta se pitää vähintään soundbariin kytkeä.

Mulla on yli 20 v sitten hankitut Yamahan kaiuttimet ja vähän uudempi subbari kerran päivitetyn vahvistimen päässä, ei ole äänenlaatu ongelma. TV on yli 10 vuotta vanha Full HD 55" Sony, joka toimii edelleen. Tykkään ostella mieluummin lentolippuja kuin uusia televisioita ja sohvia. Ehkä mieli muuttuu 20 vuoden päästä. :)

Aakku:
Meillä ei juri ääniä telkusta kuule...

Pari vanhaa 42" töllöä on. Katsellaan eri ohjelmia viereisissä huoneissa. Itse käytän kuulokkeita ja rouva katselee useimmiten ilman ääntä. Tekstitys vain seurana.
Yleensäkin telkkua tulee avattua hyvin harvoin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View