Itse hiekkapuhaltaisin puhtaaksi että näkee kuinka paljon pitää uutta peltiä laittaa.
Sivuja: [1] Siirry alas
Itse hiekkapuhaltaisin puhtaaksi että näkee kuinka paljon pitää uutta peltiä laittaa.
Itse hiekkapuhaltaisin puhtaaksi että näkee kuinka paljon pitää uutta peltiä laittaa.Mulla on uusi pohja 250€ Joo.
Tästä selvittiin vielä remontilla. Verkon sai jotenkuten vielä takaisin paikoilleen kun ruosteiset helmat putsasi ja taittoi jäljelle jääneen helman uudelleen verkon päälle. Sen verran ohueksi helma kuitenkin jäi että päätin muotoilla lisätuentaa 1mm pellistä. Nyt tuntui taas poltin pelaavan nätisti ilman pörinää. Itse hiekkapuhaltaisin puhtaaksi että näkee kuinka paljon pitää uutta peltiä laittaa. Pystysitkö tekemään tuon 2490:sen pohjan? Aika suoraviivainen pohja tehdä. Koputtele toi reuna kunnolla reikälevyn päälle.Kyllä, sen koputtelin mitä siitä helmasta oli jäljellä. Ketjun ensimmäisestä kuvasta jos zoomaat, niin näkee että helma on ruostunut kokonaan pois joistain kohtaa, siksipä päätin hitsata lisää peltiä pitämään verkkoa paikallaan. Nyt korjauksen jälkeen on poltin pöhissyt jo ensimmäiset 30min ongelmitta, ja vaunussa lämmin. ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|