Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Valokuitu ilmaiseksi
hidas muttasilti edelläsi:
Meille se millin ohut kuitu puhallettiin (paineilmalla vissiin) sellaiseen sentin halkaisijalla olevaan siniseen muovisuoja putkeen eli jos se pitää uusia niin ei tarvitse kaivaa mitään. Se suojaputki kaivettiin maahan kauan ennen itse kuitua.
megaman:
Se on ihan sama vaikka puhuttaisiin ikkunalasista, vääntöä tulee, vaikka samalla tavalla siitä läpi näkyy, vaikka olisikin kehittynyt kuten selektiivilasi. Ei tarvetta kommentoida tämän enempää viisaampien kanssa... 😉
mike:
uskokaa vaan että ilmaisia aterioita ei kertakaikkiaan ole! Maksu tulee ennen tai myöhemmin!
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.10.2024 kello on 13:37 ---Voisitte muuten taas lopettaa höpötyksen niistä hurjista nopuksista, joita ette koskaan tarvitse! :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Onhan se hianoo kun menee kovvaa. ;D
--- Off-Topic: --- Autokin 250, ehkä yli 300 km/h. Noita kauppiaita kun soitelleet ja tarjonneett 200 Mbps. oon sanonut :mulle riittää 10 kunhan tulee pätkimättä.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.10.2024 kello on 18:42 ---Tuollaisia kuituja tuskin kaivetaan asuma-alueille seuraavien parin-kolmen vuosikymmenen aikana.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa niin millaisia ei tule kolmeen vuosikymmeneen? Tästä voi jo nyt tilata satkulla kuussa kymppigigaisen kotiin saakka. Se mitä käyttöä sille on, olkoon jokaisen omassa harkinnassa.
https://lounea.fi/yksityisille/valokuitu/10G
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta