Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Valokuitu ilmaiseksi

<< < (12/19) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Stara - 25.10.2024     kello on 09:07 ---ilmaisia ”lounaita” ei ole, eikä tule!

--- Lainaus päättyy ---

Entäs jos joku toinen maksaakin sen sun lounaan ^-^

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.10.2024     kello on 09:10 ---Entäs jos joku toinen maksaakin sen sun lounaan ^-^

--- Lainaus päättyy ---

Noihan se menee eli turha on vinkua mistää sotepalveluista ja muista kun on jo saanut sen ilmaisen luonaan muiden piikkiin.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.10.2024     kello on 09:10 ---Entäs jos joku toinen maksaakin sen sun lounaan ^-^
--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se taitaa mennä. Rakentaminen täälläkin alkoi vasta kun maksavia tilaajia oli sitoutunut riittävästi.

Nyt pari vuotta myöhemmin liittymää kaupataan hintaan 0€ asennus, minimi kahden vuoden palvelusopimus. Edullisin palvelu 250M on 29,90€/kk.
Itse maksoin liittymästä reilun 1700€. Kotitalousvähennys huomioituna työn osuudesta muutama sata vähemmän.

Olen silti tyytyväinen. Kuitua olin odottanut jo kymmenen vuotta. Muita vaihtoehtoja oli vain huonoja. Mobiilien toimivuus on tässä huono.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 25.10.2024     kello on 09:57 ---Kuitua olin odottanut jo kymmenen vuotta.

--- Lainaus päättyy ---

Samahan tuo on itselläkin. Torppa valmistui 2010 ja ikinä en puhelinkupareita tähän mökkiin vedättänyt, koska se kuitu tulee kuitenkin "ihan kohta". No eihän tuossa mennyt kuin 14v kun lopulta alkoi se laserin välke täälläkin nämä bitit siirtää. Ei sillä, ihan toimivat 4G ja sittemmin 5G verkotkin on alueella ja niillä on tähän saakka mentykin, mutta kun jo ihan periaatteessa halusin nimenomaan kuidun, niin...

Hauho:
Valokuitu rakentaa uutta Carunaa suomalaisille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View