Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Valokuitu ilmaiseksi

<< < (2/19) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  3.10.2024     kello on 06:34 ---Kesällä laittoivat valokuidun kadulle, en ottanut vaikka ton ois ilmaiseksi saanut,.

--- Lainaus päättyy ---

No miksi et. Olisiko kuitenkin pitänyt jotain maksaa jatkossa?

Jos ei muuta niin nostaa se asunnon arvoa.

Minulle kustansi ihan jonkun verran ja on ollut kovasti tarpeen. Mutta nämä ovatkin hyvin alueellisia juttuja. Jotkut saavat, useimmat eivät.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  3.10.2024     kello on 07:10 ---No miksi et. Olisiko kuitenkin pitänyt jotain maksaa jatkossa?

Jos ei muuta niin nostaa se asunnon arvoa.

Minulle kustansi ihan jonkun verran ja on ollut kovasti tarpeen. Mutta nämä ovatkin hyvin alueellisia juttuja. Jotkut saavat, useimmat eivät.

--- Lainaus päättyy ---
En viitsinyt ottaa edes varoiksi sitä kun olis pitänyt
Reunakivetys purkaa ja kun tuolla oon noita valoon pihakivetysten takaisin laittoa seurannut niin ne tehty sinnepäin ja nurmikko on on tehty 0vaan vähän tasoittamalla ja siemenet heitetty sinne kivenmurkuloiden sekäänki ikään ei haravoitu pois.

megaman:
Piti pitkästä aikaa ihan testata, tarviiko tässä ruveta hötkyilemään vaihdon kanssa. Ei tartte... 😮

300/5G

Yrjö:
  Hinnat vaihtelee paljon, ihmettelen miten nuo toimijat välttää konkurssin?

--- Off-Topic: --- Ruattissa juttelin maaseudulla hinnoista. Eräälle pienelle camppingille oli hintapyyntö euroissa reilut 3000.

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  3.10.2024     kello on 07:47 ---Piti pitkästä aikaa ihan testata, tarviiko tässä ruveta hötkyilemään vaihdon kanssa. Ei tartte... 😮

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

300/5G

--- Lainaus päättyy ---
minullakin 300/5G ja piti ihan testata, download noin 330, mutta upload vain 10. Ei tuo download ole ollut yleensä tähän aikaan kuin tuolla 150-200 välillä, mutta upload on ollut 30-40 kieppeillä. Ja sama tulos 3 eri serverillä.

No riittäähän tuo uploadinkin, kun ei tarvitse latailla verkkoon mitään kuvia/videoita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View