Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Valokuitu ilmaiseksi

<< < (5/19) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  3.10.2024     kello on 12:22 ---Ei velvoita.
Haluavat kaiketi vaan mahdollisimman monelle samalla kaivuulla piuhan seinään niin on sitten jatkossa paljon paljon helpompi kun tarve iskee.

--- Lainaus päättyy ---

Halvalla menee.
Valokuitunenkin tois kuidun seinään mutta käyttämättömästä memis  muutama €/kk.

"Masi":
Ei ne ilmaiseksi sitä tee edes sinne kadun alle, saati talon seinää asti, verokortista näkee sen hinnan ;)

Ossi66:
Noniin, euroakaan en oo maksanut ja data huilaa  ;D

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.10.2024     kello on 11:27 ---Noniin, euroakaan en oo maksanut ja data huilaa  ;D

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Miten nopea netti sinulla on? Siis ihmettelen sitä miten vähän saat downloadia.

minulla 5g 300M ja elisan nopeustestin mukaan nopeus on download 347M, upload 22M, ping 35ms, jitter 6ms. Parastahan tuossa on että sama netti toimii pohjolassa ja balttiassa. EU/ETA-maissa dataa sisältyy 29 Gt/kk, eli sielläkin voi tehdä jotain, ainakin etsiä parhaan paikan ostaa paikallinen netti.

Tämä palstahan on "Karavaanarin tietotekniikka", eli minä ainakin käytän nettiä autossa muuallakin kuin kotipihalla.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: joe244 - 11.10.2024     kello on 12:56 ---Miten nopea netti sinulla on? Siis ihmettelen sitä miten vähän saat downloadia.

minulla 5g 300M ja elisan nopeustestin mukaan nopeus on download 347M, upload 22M, ping 35ms, jitter 6ms. Parastahan tuossa on että sama netti toimii pohjolassa ja balttiassa. EU/ETA-maissa dataa sisältyy 29 Gt/kk, eli sielläkin voi tehdä jotain, ainakin etsiä parhaan paikan ostaa paikallinen netti.

Tämä palstahan on "Karavaanarin tietotekniikka", eli minä ainakin käytän nettiä autossa muuallakin kuin kotipihalla.

--- Lainaus päättyy ---

Kuitu on 300/100M
Reissuissa toimii 300M kännyliittymät - niinku toimii - yleensä huonosti 😁

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View