Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
kahden hengen retkeilyauto, onko olemassa?
0zz1:
Mutta joo varmaan myös yhteys casacar:iin ja carsporttiin ainakin jos sais tehtyä paremman mutta tuo clever sunny vois olla lähtökohtana
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 30.09.2024 kello on 08:53 ---kuulostaa siltä että seuraavaksi saa etsiä auton yhdelle. ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Jaa että olis parempi olla katsomatta ja odottaa kiltisti pihalla?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 0zz1 - 30.09.2024 kello on 09:55 ---Jaa että olis parempi olla katsomatta ja odottaa kiltisti pihalla?
--- Lainaus päättyy ---
Eiku vaimo istuu jakkaralle katsomaan, kun itse teet sapuskaa... :)
joe244:
Miksi wc on puulattialla/seinillä/... siis kotona on erittäin hyvä että vessa on erillään, mutta autossa kun ei ole liikaa tilaa niin miksi sitä pitää tuhlata vessaan, jolle ei ole käyttöä kuin max muutaman kerran vrk.
Kun pytty on samassa tilassa suihkun kanssa, niin pytyllä voi istua ja suihkutella siinä, jos väsyttää eikä jaksa seisoa :D Siivoaminenkin on helpompaa jos sattuu roiskumaan tms.
Niin ja miksi vessassa/kylppärissä on ikkunassa kirkas lasi? Sitten pitää aina vetää se verho siihen eteen, jos on siis tällainen vähemmän julkisuudenkipeä, eikä halua ulostaa yms ikkunan edessä.
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.09.2024 kello on 10:47 ---Eiku vaimo istuu jakkaralle katsomaan, kun itse teet sapuskaa... :)
--- Lainaus päättyy ---
jos mä alan kokkaan niin sitten vaimo kyllä lähtee ja ero tulee, kahvit saan tehdä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta