Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huijaussoittoyritys
megaman:
Olen tehnyt tuon suoramarkkinointiki ellon ekan kerran varmaan 15 vuotta sitten. Rauhassa on saanut olla. En ole enää uusinut sitä, vaikka 3 vuotta on kulunut viimeisestä kerrasta helposti. Operaattorit on oppineet suodattamaan näitä Irakin ja Intian yms. soittelijoita, niihin ei kotimaiset kieltosopimukset tietenkään päde.
https://asml.fi/kieltopalvelut/
Soitto numeroon ja nauhalle piti muistaakseni sanoa pyydettäessä KYLLÄ ja siinä se.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta