Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Huijaussoittoyritys

<< < (8/8)

megaman:
Olen tehnyt tuon suoramarkkinointiki ellon ekan kerran  varmaan 15 vuotta sitten. Rauhassa on saanut olla. En ole enää uusinut sitä, vaikka 3 vuotta on kulunut viimeisestä kerrasta helposti. Operaattorit on oppineet suodattamaan näitä Irakin ja Intian yms. soittelijoita, niihin ei kotimaiset kieltosopimukset tietenkään päde.

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Soitto numeroon ja nauhalle piti muistaakseni sanoa pyydettäessä KYLLÄ ja siinä se.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View