Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

2001 Cabby, kannattaako ensivaunuksi?

(1/3) > >>

Aristoteleskooppi:
Olen luvannut läheisilleni että "minut saa viedä tahdosta riippumattomaan hoitoon, jos joku päivä hilaan pihaani jäähallin kokoisen kutukopin".
Se aika lähestyy, mutta ensimmäisen vaunun merkki ja malli mietityttää.

Kiikarissa on ollut pääsääntöisesti Solikka, Polar ja Hobby, mutta just nyt vahvimmin vetää puoleensa Cabby Cisium 58L vm 2001.
Tässä viehättää pohjaratkaisu, toinen pääty nukkumiselle (ISO huomio tehtaan kerrossängyissä 5-V:lle nassikalle) ja toinen kukkumiselle.
Ei siis nappaa ns "lastenhuonemalli", jossa mitättömän pieni pöytätila keskellä vaunua.
Luupissa oleva Cabby näyttäisi olevan ihan siisti ja hyväkuntoisen oloinen peli, mitä kannattaa katsastaa kun pääsee itse vaunua syynäämään?

Toinen mikä mietityttää, onko varaosia ja tarvikkeita saatavilla, itse merkkihän taitaa olla manan majoilla Cabbyn konkurssin jälkeen.

Kertokeepa viisaat tulevalle aloittelijalle  :-\

mjo33400:
Yksinkertainen vastaus, Cabby on hyvä vaunu. Onko pystyaldella? Muita vaihtoehtoja Solifer ja Polar. Hobbyn voit unohtaa.

Aristoteleskooppi:
Pysty on. Mites tuo varaosien saanti, onko markkinoilla merkkikohtaisia tarvikkeita?

K.E.V:
Polar myy Cabbyn osia. Yleisosia on kyllä tarjolla muutenkin.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Ensivaunuksi? - 24.07.2024     kello on 12:22 ---Luupissa oleva Cabby näyttäisi olevan ihan siisti ja hyväkuntoisen oloinen peli, mitä kannattaa katsastaa kun pääsee itse vaunua syynäämään?

Toinen mikä mietityttää, onko varaosia ja tarvikkeita saatavilla, itse merkkihän taitaa olla manan majoilla Cabbyn konkurssin jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---
  Hajun perusteella vaimo hylkäsi ekan vaunun jota katsottiin, tuo nykyinen oli sitten toinen katsottu. Palvellut n. 16 v. meitä, pientä laittoa on tietenkin ollut, sehän kuuluu tuohon hintaluokkaan.
  Penmeitä kohtia luukujen ja ikkunoiden ympärillä, nurkissa alhaalla kannattaa koetella. Ehkä puolueeton kosteusmittaus hyvä teettää?
  Kaikkien laitteiden toiminta pitää opetella/ kokeilla, nehän on yleimallisia eri vaunuissa, joten osia yleensä saa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View