Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C6002 käynnistysongelma

<< < (3/7) > >>

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil -  4.08.2024     kello on 16:48 ---Itse putsaisin kärjet ja tarkastaisin johtojen eristeiden kunnon. Sitten tämän mukaisesti.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---
Ei noita kantsi ku vaihtaa kärjet maksaa alta satkun.

Ahi:
Vielä oisin sellaista kysynyt että jos testaan toimivuutta irtiotettuna autosta niin ei varmaan tarvitse muuta kuin akulta kytkentä siniseen ja punaiseen johtoon sekä kaasun liitäntä?

mjo33400:
Minä painaisin liekkivahtikärjen noin5-10mm.

Ahi:
Nyt testailtu purkamisen jälkeen ja eipä toimi...tekee seuraavaa, kun laittaa lämmityksen niin kortilta kuuluu pari naksausta ja puhallin lähtee pyörimään mutta sytytys puoli täysin hiljainen (ventiilit, pietso ja poistopuhallin) eli  naksahdukset alunperinkin taisi tulla kortilta ja vedenlämmityksessä ainoastaan puhallin pyörähtää vähän...oranssi valo palaa kummallakin vaiheella....olisik o sitten kortti kaput ja noitahan ei taida enää löytää mistään?

maurkata:

--- Lainaus käyttäjältä: Ahi -  6.08.2024     kello on 08:22 ---Nyt testailtu purkamisen jälkeen ja eipä toimi...tekee seuraavaa, kun laittaa lämmityksen niin kortilta kuuluu pari naksausta ja puhallin lähtee pyörimään mutta sytytys puoli täysin hiljainen (ventiilit, pietso ja poistopuhallin) eli  naksahdukset alunperinkin taisi tulla kortilta ja vedenlämmityksessä ainoastaan puhallin pyörähtää vähän...oranssi valo palaa kummallakin vaiheella....olisik o sitten kortti kaput ja noitahan ei taida enää löytää mistään?

--- Lainaus päättyy ---
  Mulla on kortti joka sopii 06/97-07/2001 Val.nr 12200000 asti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View