Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaat
JariL:
Mä ostin Haaparannasta Norjaan mentäessä Tracmax privilo renkaat ja nyt ajettu noin 3000km eikä pahaa sanottavaa,ja edulliset olivat.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.06.2024 kello on 16:12 ---Nokia oli paras. Itse en niin noista pisteistä välitä, vaan yksittäiset ominaisuudet merkkaa enemmän.
--- Lainaus päättyy ---
Tuon kun muutkin ymmärtäisivät....
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.06.2024 kello on 16:12 ---Autoliito teki pakurenkaista testin huhtikuussa, mutta pitää olla AL-jäsen lukemiseen...
Nokia oli paras. Itse en niin noista pisteistä välitä, vaan yksittäiset ominaisuudet merkkaa enemmän.
1. NOKIAN TYRES Hakka Van
2. BRIDGESTONE Duravis Van
3. MICHELIN Agilis 3
4. CONTINENTAL Van Contact Ultra
5. ROTALLA Transporter RF09
6. BARUM Vanis 3
6. MAXXIS Vansmart MCV3+
8. KUMHO Por Tran KC53
https://moottori.fi/testi/rengastesti-pitoa-pakuun-testasimme-pakettiautojen-kesarenkaat/
--- Lainaus päättyy ---
paras puuttui. Hankook vantra
megaman:
Minä olen ajanut kitkoilla ympäri vuoden Boxerilla vähistä ajoista johtuen. 2 sarjaa Hankookin kitkoja (RW06) on nyt ajettu, vielä löytyy 3-5 milliä pintaa kuvion kohdasta riippuen, talvea noilla ei enää pärjää, kovettuneetkin jo.
Edit: tarkistin just urasyvyydet.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.06.2024 kello on 11:51 ---Hankookin kitkoja (RW06) on nyt ajettu, vielä löytyy 3-5 milliä pintaa kuvion kohdasta riippuen, talvea noilla ei enää pärjää, kovettuneetkin jo.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla melko liukkaat kulunut ja kovettunut kitka reippaassa jarrutuksessa ja sateellakin. ::)
Mutta pärjäähän niilläkin pienemmät ajot kun ajaa pitkillä turvaväleillä, hiljentelee ajoissa liikennevaloihin, jne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta