Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kesärenkaat

<< < (3/5) > >>

JariL:
Mä ostin Haaparannasta Norjaan mentäessä Tracmax privilo renkaat ja nyt ajettu noin 3000km eikä pahaa sanottavaa,ja edulliset olivat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.06.2024     kello on 16:12 ---Nokia oli paras. Itse en niin noista pisteistä välitä, vaan yksittäiset ominaisuudet merkkaa enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Tuon kun muutkin ymmärtäisivät....

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 27.06.2024     kello on 16:12 ---Autoliito teki pakurenkaista testin huhtikuussa, mutta pitää olla AL-jäsen lukemiseen...

Nokia oli paras. Itse en niin noista pisteistä välitä, vaan yksittäiset ominaisuudet merkkaa enemmän.

1. NOKIAN TYRES Hakka Van
2. BRIDGESTONE Duravis Van
3. MICHELIN Agilis 3
4. CONTINENTAL Van Contact Ultra
5. ROTALLA Transporter RF09
6. BARUM Vanis 3
6. MAXXIS Vansmart MCV3+
8. KUMHO Por Tran KC53

https://moottori.fi/testi/rengastesti-pitoa-pakuun-testasimme-pakettiautojen-kesarenkaat/

--- Lainaus päättyy ---
paras puuttui. Hankook vantra

megaman:
Minä olen ajanut kitkoilla ympäri vuoden Boxerilla vähistä ajoista johtuen. 2 sarjaa Hankookin kitkoja (RW06) on nyt ajettu, vielä löytyy 3-5 milliä pintaa kuvion kohdasta riippuen, talvea noilla ei enää pärjää, kovettuneetkin jo.

Edit: tarkistin just urasyvyydet.

mattikoo:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.06.2024     kello on 11:51 ---Hankookin kitkoja (RW06) on nyt ajettu, vielä löytyy 3-5 milliä pintaa kuvion kohdasta riippuen, talvea noilla ei enää pärjää, kovettuneetkin jo.
--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla melko liukkaat kulunut ja kovettunut kitka reippaassa jarrutuksessa ja sateellakin.  ::)
Mutta pärjäähän niilläkin pienemmät ajot kun ajaa pitkillä turvaväleillä, hiljentelee ajoissa liikennevaloihin, jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View