Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

lifepo4 järjestelmää rakentamassa

<< < (6/8) > >>

K.E.V:
No miten se diesel maailman pelastaa? Kaasu on puhtaampaa. Minulla on tankkipullo jota täytän letkusta. Haluaisin nähdä sen diesel grillin, diesel uunin, diesel jne.
Minulla on siis kaasun ulos-otto, kaasu uuni, kaasu toiminen jääkaappi, pakastin, liesi. Miksi haisevan dieselin rinnalle. Diesel Truma kaasu Alden tilalle, salli mun nauraa. On 300w paneeli, en ole töpselissä. Vieläkö lisää satuja?

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.06.2024     kello on 10:59 ---No miten se diesel maailman pelastaa? Kaasu on puhtaampaa. Minulla on tankkipullo jota täytän letkusta. Haluaisin nähdä sen diesel grillin, diesel uunin, diesel jne.
Minulla on siis kaasun ulos-otto, kaasu uuni, kaasu toiminen jääkaappi, pakastin, liesi. Miksi haisevan dieselin rinnalle. Diesel Truma kaasu Alden tilalle, salli mun nauraa. On 300w paneeli, en ole töpselissä. Vieläkö lisää satuja?

--- Lainaus päättyy ---
Ei kaikki tarvitse noita laitteita, eli valinnat sen mukaan mitä tarvitsee. kaasu olisi paras ratkaisu, jos autokin kulkisi kaasulla, muutoin kaasu on aivan tarpeeton.
Sähkö olisi toiseksi paras ratkaisu, mutta ei toimi vielä (tai siis minun rahat ei vielä riitä siihen).

Diesel ei pelasta maailmaa, mutta jos autolla myös ajaa, niin ajaminen on se joka saastuttaa. Paitsi tietysti jos käyttää biodieseliä. Onkos muuten kaikki kaasu jo biokaasua? Jos ei niin lillukanvarsia ...

Aivan ihme kaasuttajia täällä ...

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 25.06.2024     kello on 10:11 ---
Kuinkas monta vuorokautta kestää olla ilman töpselivirtaa? Keitätkö perunatkin akkuvirralla?

--- Lainaus päättyy ---
Jos minulla olisi käytettävissä 200Ah virtaa, niin ikuisesti. Nyt virta loppuisi 1 vrk jälkeen jos olisin parkissa ja olisi pilvinen päivä. Ja en siis ole koskaan töpselissä, töpselirasia on vielä seinässä, mutta kytkemättä.

K.E.V:
Niin, ymmärrän kyllä mikro-ateria korvaa esim grillatun ruoan pikakahvi keitetyn ja jokin haiseva purkki lämmittimen. Truma lla kun vettä kuumentaa pitää olla pyykkipoika nenässä. Hyviä nautintoja vaan. Ps kaasua tulee sivutuotteena öljynporauksessa.

Yrjö:
Asiaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View