Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

lifepo4 järjestelmää rakentamassa

<< < (4/8) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 - 24.06.2024     kello on 12:46 ---Joo ei ole!
Mistä näitä invertterillä uunin lämmittäjiä ilmestyy...
SE 12 VOLTIN SÄHKÖ EI RIITÄ KUUMAN TEKEMISEEN. Tai riittää mutamaksi pieneksi hetkeksi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä intikalla tulee itse keiteltyä kaffeet ja leivät paahdettua paahtimessa. Kuluttaa akusta 10-20Ah aamusta riippuen.

K.E.V:
Pulputinpannulla tulee hyvät kahvit. Ei tartte keittimiä tai mikroja.

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 - 24.06.2024     kello on 12:46 ---Joo ei ole!

--- Lainaus päättyy ---
Harmi, pitää sitten vielä pitäytyä lyijyakuissa.

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 - 24.06.2024     kello on 12:46 ---Mistä näitä invertterillä uunin lämmittäjiä ilmestyy...
SE 12 VOLTIN SÄHKÖ EI RIITÄ KUUMAN TEKEMISEEN. Tai riittää mutamaksi pieneksi hetkeksi.

--- Lainaus päättyy ---
Minulle se riittäisi, kun ei ole tarkoitus kokkailla koko suvulle.

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 24.06.2024     kello on 18:41 ---Kyllä intikalla tulee itse keiteltyä kaffeet ja leivät paahdettua paahtimessa. Kuluttaa akusta 10-20Ah aamusta riippuen.

--- Lainaus päättyy ---
Leivänpaahdin, mikroaaltouuni, hiustenkuivain, ... minullakin käytössä.
Jos vaan saisi akkukapasiteetin tuonne 200ah kieppeille, voisi viskata viimeisenkin kaasulaitteen (lieden) mäkeen. Lyijyakuilla tuo vaan vaatisi 400ah akkuja, ja niille ei löydy tilaa.

mike:
Mitäs vikaa siinä kaasuhellassa sitten on? Sitä kun yleensä on aina mukana. Turha sähkövehkeillä edes kahvia keittää!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View