Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

My.Diesel.

<< < (2/27) > >>

Karabiilisti:
onkos se niin että tarpeeks uusi ettei poljeta katsastuksessa niin se tarkoittaa että autossa on se kauhea kusiruisku joka menee rikki parin vuoden välein ja korjaus maksaa kuin synti?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 19.05.2024     kello on 22:39 ---Kaikilla ei ole sitä tarpeeksi uutta sitikkaa, eikä kaikki sitä haluakaan.

--- Lainaus päättyy ---
Mun Sitikka oli sitä vanhempaa mallia...

Yksi suutin tikitti, tai kilkatti tietyillä kierroksilla. Merkkihuolto kuunteli ja ihmetteli. Mitään vikailmoa ei tullut. Tankkasin sitten pari tankillista Mydieseliä ja ylimääräinen ääni hävisi. En tiedä auttoiko polttoaine, vai oliko sattuma. Myin sitten Sitikan pois.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 19.05.2024     kello on 22:57 ---onkos se niin että tarpeeks uusi ettei poljeta katsastuksessa niin se tarkoittaa että autossa on se kauhea kusiruisku joka menee rikki parin vuoden välein ja korjaus maksaa kuin synti?

--- Lainaus päättyy ---
No tää mun retkipaku on tarpeeksi uusi...

Pelkkä OBD todistus katsastukseen. Se tarpeeksi uusi on 1.9.2016 käyttöönotetut.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 19.05.2024     kello on 22:04 ---  Tavallisella polttoaineella kahdesti oon tän katsastanu. Aseman yhden omistajan mukaan hyvällä "savu arvolla". Tänä vuonna lisääntyneellä öljyllä.
  Pari-kolme senttiä tällä tulee kilsa kalliimmaksi, ei kai se haittaa kun melkein kaikki ajo on huviajoa, tarpeellista harvoin. ;D

--- Lainaus päättyy ---
olisiko vain ollut männän rengas jumissa? ei nouse öljynpaine ja samalla päästää polttoaineen öljyn sekaan.

megaman:
Toi mun kirjoittamani 5 vuotta ajettu MyDieselillä, oli kyllä alakanttiin, 7 vuotta on lähempänä totuutta. Mitään moottoriongelmia ei ole ollut.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View