Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Pressutalli matkailuautolle.
Turhan Höpöttäjä:
Minulla ei tule joka päivä ajettua kulkimella, ei edes joka viikko. Joten kyllä puolikymmentä kertaa talvessa joutuu lunta lastalla katolta lykkäämmään. :(
Mitenkä kun sinulla on ne kennot katolla, kuinka paljon sinne kennon ja katon väliin lunta soluttautuu. ::)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 3.11.2011 kello on 17:12 ---Minulla ei tule joka päivä ajettua kulkimella, ei edes joka viikko. Joten kyllä puolikymmentä kertaa talvessa joutuu lunta lastalla katolta lykkäämmään. :(
Mitenkä kun sinulla on ne kennot katolla, kuinka paljon sinne kennon ja katon väliin lunta soluttautuu. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Ne on sentin irti katosta,hyvin ovat pari vuotta kestäneet!!
käpynotko:
Soommoro!
Kiitos vastauksista.
Kun olosuhteiden pakosta auto seisoo enempi kun puolet vuodesta niin onhan sitä
mukavampi pitää suojassa. Tosi asia kuitenkin on että vaikka onkin ulkokäyttöön
suunniteltu niin kyllä kaikki kalusto parempana pysyy kun ei ole koko ajan säiden armolla.
Jos tilaa ja mahdollisuus pitää suojassa niin kait kaikki meistäkin kaluston suojassa pitää?
RR:
Tein itse pressu"hallin". Kakkosnelosia ja maata vasten kyllästettyä. Jos työlle ei laske hintaa, niin n. 500 makso.
Oli muuten komia, mutta vähän näkyvä, sisäänajokorkeus oli yli 3 metriä, harja jo yli neljässä metrissä. Siitähän tulee sitte semmonen ku on tekijänsäkin.
Solifer600MHC:
Meillä on ollut tuo hurrikaanin caravantalli (549€) pari vuotta pihassa, hyvin on kestänyt. Pitää ankkuroida hyvin maahan, koska kokoa riittää. Eihän nämä pressutallit kauniita ole mutta kun valitsee sopivan paikan niin hyvin menee.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta