Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

EBL sähkökeskus, kytkentäkaavio, piuhoja irti ja vesijärjestelmä ei pelaa

(1/2) > >>

Juhani Tähti:
Moi, auto kävi bestcaravanilla takuuhuollossa ja ihmettelin, kun ei auto pelaa. No oli ilmeisesti kytketty korjaustöiden aikana sähköjä pois päältä ja samalla myös pari johtoa jäänyt kiinnittämättä. Kuvassa on noi ohjeet, kyseessä käsitykseni mukaan EBL sähkökeskus ja nuo kuvassa olevat ruskea ja valkoinen johto on irti mun mielestä BLOCK 5 osiosta, oisko kellään tieto mihin kohtaan noi pitää laittaa / tietäisi linkata kytkentäkaaviota? Googlettelin, mutta en löytänyt kyllä oikeaa kaaviota. Juu ja liikkeestä saa tietoa tai voi viedä takas, mutta auto lähteepi reissuun ja itse myös ulkomaille reissuun, niin nyt pikainen apu olis enemmän ku sata jänestä  ;D[/img]


Juhani Tähti:
ja malli on EBL 31

reissu:
Kuvahaku näytti pari tuohon sopivaa kuvaa ja niissä kummassakin olivat myös valkoinen ja ruskea johto irti. Kai niillä joku tarkoitus silti on.

Yrjö:
  Sähköhommista juuri mitään tietävänä olen myös havainnut että noita irrallaan olevia piuhoja on paljon. Arvelen että ne on pistetty johtokimppuihin erilaisia lisä ym. muita varusteita varten valmiiksi.

99:
Mikä vika siinä autossa on?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View