Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kontio BearPaw

(1/2) > >>

88k5:
Harkitsen noita volleen. Onko jollain kokemusta ao. kesärenkaasta varsinki 235/45R18 tai 235/40R19 koossa? Rekistriote noita vain sallii..

Ihanko samaa mitä LingLongin Trianglet tai muut kinkki halpikset. Volvon plugari/recharge -ryhmässä ovat sitä mieltä, että halpikset vatkaavat/täristävät, että oe-asenteisetkin Pzerot sama kuraa.. joillekin kermap***e ituhipeille vain kallis voi olla kylin-hyvää. Mutkun "jos sataa, ei tartte ajaa sataa", eikä äärimmäistä niin tule ulosmitattua..

Karabiilisti:
Linklonk lielee paremmasta päästä kiinalaisia mutta esim koreasta tulee jo ihan kuippuluokkaa....es im hankookit.
Ja on tuossa jotkut contitkin tärränneet, ilmeisesti vyöt antautuivat aikaa myöten.

Mutta eikös kiinalaiseen autoon sovi kiinalainen kumi hyvin?

K.E.V:
Itse laittaisin ympärivuotiset. Esim Michelinit, Nokiat jne.


--- Off-Topic: ---ja sivuheittäjille, nuo tehdään Torslandassa Ruotsissa sekä Gentissä Belgiassa

Karabiilisti:
Ympärivuotinen on vähän niinkus laiskan miehen malli.
Hintaa tulee hiukan enempi lopulta kuin kahden sarjan systeemillä. Kuluvat nopeammin kuin erilliset kesä ja talvikumit. Ja silti pito heikompi sekäa kesällä että talvella.
Tietty jos ei ole tilaa säilytellä kumeja niin sitten voi olla näppärä vaihtoehto. Ja ajelee hiljaa ja varovasti. Sekä on täyskasko minimiomavastuulla sekä hyvä henkivakuutus.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  3.05.2024     kello on 10:45 ---Itse laittaisin ympärivuotiset. Esim Michelinit, Nokiat jne.

--- Lainaus päättyy ---
TM antoi hieman noottia Michelinin CrossClimatelle...

Kuvaillaan todellisuudessa kesärenkaaksi. Tiedä sitten. Aika kalliit lienevät.
https://tekniikanmaailma.fi/tmn-talvirengasvertailussa-oli-mukana-ymparivuorokautisena-kesarenkaana-kaupattu-michelinin-rengas-jaalla-taysin-kelvoton-ja-vaarallinen/

Mulla oli edellisessä autossa Kontion nastarenkaat. Yllättävän hiljaiset vaikka nastoja taisi olla alla enemmän, kuin kumia. Aika vähän meni punttiakin tasapainotuksessa, eikä ravistanut. Liekö sitten kesärenkaat laadultaan samaa luokkaa, vai oliko mulla sattumarenkaat. Kiinalaisiahan ne ovat, vaikka muka Suomessa suunniteltuja. Vannetukun markkinoimia ja siitä lafkastakin voidaan olla montaa mieltä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View