rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Matkailuautojen verotus  (Luettu 120121 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.05.2025 kello on 15:48
Vs: Matkailuautojen verotus
« Vastaus #765 : 8.05.2025 kello on 13:56 »
Minä tarkoitinkin rahoitusyhtiötä, mikä mainittu lainauksessa.

Kappas joo, niinpä tuossa olikin. Luin siis huonosti.

Mikä vakuutusyhtiö ei veloita liikennekäytöstä poistosta mitään...?

Mulla on ollut lyhyen karavaanariurani aikana matkamökin vakuutukset aiemmin Iffissä ja nyt Pohjolassa. Kumpikaan ei veloita liikennekäytöstä poistosta mitään. Tai siis veloittavat kyllä sen Traficomin 6€ palvelumaksun jos liikennekäytöstä poiston tekee vakuutusyhtiön sivuilla. Tämän he sitten tilittävät Traficomille, eli vakuutusyhtiö itse ei veloita mitään.

Jos liikennekäytöstä poiston tekee Traficomin sivuilla, laskuttaa he siinä yhteydessä tuon saman 6€ eikä vakuutusyhtiöltä tule enää mitään.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:21
« Vastaus #766 : 8.05.2025 kello on 14:00 »
Mulla on ollut lyhyen karavaanariurani aikana matkamökin vakuutukset aiemmin Iffissä ja nyt Pohjolassa. Kumpikaan ei veloita liikennekäytöstä poistosta mitään. Tai siis veloittavat kyllä sen Traficomin 6€ palvelumaksun jos liikennekäytöstä poiston tekee vakuutusyhtiön sivuilla. Tämän he sitten tilittävät Traficomille, eli vakuutusyhtiö itse ei veloita mitään.

Jos liikennekäytöstä poiston tekee Traficomin sivuilla, laskuttaa he siinä yhteydessä tuon saman 6€ eikä vakuutusyhtiöltä tule enää mitään.
Asia selvä...

Meinasin jo innostua.  :)
Aivan sama tekeekö liikennekäytöstä poistoilmoituksen Trafin, tai vakuutusyhtiön kautta. Aina maksaa sen 6 €.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:37
« Vastaus #767 : 8.05.2025 kello on 14:22 »
Tärkeämpi kysymys on että onko vakuutusyhtiöitä jotka eivät keskeytä vakuutusta liikennepoiston ajaksi.