Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen verotus
Kosmic:
Ihan yksinkertaisemmilek in. Tyttöhallitus teki velkaa ja valtuutti Busines Finlandin jakamaan avustukset oman harkinnan mukaan mutta harkintahan petti ja rahaa jaettiin kunhan vaan teki anomuksen ja työpaikoista säästyi n. 40000 tekemättömie konkurssien takia. Ihan googlettamalla nämä asiat saa selville muutkin kuin minä. Eli en kommentoi enempää asiasta.
megaman:
Aika moni "yrittäjä" teki silti tuista ja eduista huolimatta konkat... 😉
Tukiahan jaettiin täysin mielivaltaisesti, jopa pärstäkertoimen mukaan. 😮
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic - 27.01.2025 kello on 19:40 ---Ihan yksinkertaisemmilek in. Tyttöhallitus teki velkaa ja valtuutti Busines Finlandin jakamaan avustukset oman harkinnan mukaan mutta harkintahan petti ja rahaa jaettiin kunhan vaan teki anomuksen ja työpaikoista säästyi n. 40000 tekemättömie konkurssien takia
--- Lainaus päättyy ---
Kuka tahansa voi tehdä oletuksia.
Väitehän ei perustu mihinkään.
Ja uudelleen: ensin otettiin tuet ja sitten lomautettiin, eihän siinä tietysti työpaikka heti mennyt...
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 27.01.2025 kello on 20:02 ---Aika moni "yrittäjä" teki silti tuista ja eduista huolimatta konkat... 😉
Tukiahan jaettiin täysin mielivaltaisesti, jopa pärstäkertoimen mukaan. 😮
--- Lainaus päättyy ---
Mun toiminnan nuo tuet kyllä pelasti. En usko että pärstäkerroin ainakaan auttoi asiaa.
Oletin että ei tämmöselle mitään heru mutta onneksi hakemukset meni läpi.
(oletin alunperin että mun töihin tuo pöpö ei juuri vaikuta, mutta projektit loppuivatkin kuin seinään)
Ekan kerran sai murusen edes vastinetta maksetuille veroille.
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 27.01.2025 kello on 21:37 ---Ekan kerran sai murusen edes vastinetta maksetuille veroille.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla ei lapsia vissiin olekaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta