Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautojen verotus

<< < (15/16) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 19.04.2024     kello on 21:39 ---Toisaalta saatiin aikanaa kulkine tosi hyvään hintaan, kaverit osti toisen samanlaisen samalta myyjältä ja ajelivat vajaan vuoden ja myivät pois ja nettosivat about 10k eur. Oma vaivansa oli hakea meren takaa mutta mukava keikka sekin kokemuksena.

--- Lainaus päättyy ---

Itse en tuon vimosimman as.auton kanssa tehnyt sentään ihan nuin hyvää tiliä, mutta 2v käytön jälkeen kuitenkin 6k voiton tuosta kuittasin. Eikä tarttenut tuota käytettyä as.autoa hakea kuin hiukka keskemmältä suomea tänne pk-seudulle ;D

Pitkään tässä on kyllä puhuttu, joskos tuo seuraava olisi meilläkin juuri tälläinen hakureissu jostain Keski-Euroopasta. Tulisi se kauan haaveiltu Europa Tournee siinä ikäänkuin samalla, mutta katsoo nyt tohtiiko sitä lopulta kuitenkaan tuollaista loikkaa tuntemattomaan tehdä. Pari kertaa tuolta onkin jo tuotettu ajoneuvoja Suomeen välittäjän avustuksella, mutta että ihan itse lähtisin paikanpäälle :-[

99:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 19.04.2024     kello on 20:20 ---Järkyttäviä on hinnannousut. Kävin katsomassa oman vaunun hinnan lisävarusteineen konfiguratorilla. Hinnannousua vuodesta 2018 +45%  ???

Veneessä vastaavasti +16% vuodesta 2020 tähän päivään.

Harvoin kalusto pitää hintansa näin hyvin.

--- Lainaus päättyy ---

Omakin vaunun kohdalla pyynnit on noussut luokkaa +10% mitä kolme vuotta sitten pyydettiin samasta vuosimallista.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 20.04.2024     kello on 09:20 ---Itse en tuon vimosimman as.auton kanssa tehnyt sentään ihan nuin hyvää tiliä, mutta 2v käytön jälkeen kuitenkin 6k voiton tuosta kuittasin. Eikä tarttenut tuota käytettyä as.autoa hakea kuin hiukka keskemmältä suomea tänne pk-seudulle ;D

Pitkään tässä on kyllä puhuttu, joskos tuo seuraava olisi meilläkin juuri tälläinen hakureissu jostain Keski-Euroopasta. Tulisi se kauan haaveiltu Europa Tournee siinä ikäänkuin samalla, mutta katsoo nyt tohtiiko sitä lopulta kuitenkaan tuollaista loikkaa tuntemattomaan tehdä. Pari kertaa tuolta onkin jo tuotettu ajoneuvoja Suomeen välittäjän avustuksella, mutta että ihan itse lähtisin paikanpäälle :-[

--- Lainaus päättyy ---
huonolla tuurilla saattaa siitä Euroopan turpeesta tulla varsinainen vikojen viadolorosa   :'( itse lähden kyllä mielelläni testatulla  ja koeajetulla autolla Euroopan turneelle.

Alan:
Ongelmitta olen kaikki kulkineeni pienin mutkin ”uittanut” Saksasta Suomeen.

Viimeisessä piti rengaspaineita lisätä.  :)

Hesus:
Osa ihmisistä vaan pelkää kaikkea. Edes naapurikylästä ei uskalla pizzaa ostaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View