Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautojen verotus

<< < (121/158) > >>

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.01.2025     kello on 12:56 ---No jos tuota ajattelee edes vähänkään CO2-päästöjen vinkkelistä, niin onko tuokaan parempi, vaihtaa as.auto as.vaunuun. Meinaan ei taida ne veturin WLTP-luvut "ihan" toteutua kun siihen isketään se 1500+kg nyytti perään.

--- Lainaus päättyy ---

Kun vaihtaa liikkumisen omaan tonttiin samanmielisten seurassa, ei tarvitse kummoistakaan kulkinetta. Voi päästä julkisillakin "mökkeilemään".

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 13.01.2025     kello on 23:53 ---Kun vaihtaa liikkumisen omaan tonttiin samanmielisten seurassa, ei tarvitse kummoistakaan kulkinetta. Voi päästä julkisillakin "mökkeilemään".

--- Lainaus päättyy ---
Sinusta en tiedä, itse liikuin vaunullakin ympäri eurooppaa noin 30 vuotta. Enkä ole ainoa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 13.01.2025     kello on 23:53 ---Kun vaihtaa liikkumisen omaan tonttiin samanmielisten seurassa, ei tarvitse kummoistakaan kulkinetta. Voi päästä julkisillakin "mökkeilemään".

--- Lainaus päättyy ---

Niin no olisihan tuo meilläkin vaihtoehto hinata toi vaunu Hki Rastilaan ja sen jälkeen pääsisi leirintäalueelle "mökkeilemään" vaikka metrolla ^-^

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.01.2025     kello on 07:40 ---Sinusta en tiedä, itse liikuin vaunullakin ympäri eurooppaa noin 30 vuotta. Enkä ole ainoa.

--- Lainaus päättyy ---

Ketjun aiheena on "Matkailuautojen verotus". Forumiin osallistuvistakin muutama on (ainakin) uhannut vaihtavansa tapaa. Entä ne tuhannet SF-Caravan jäsenet ja ei-jäsenet, jotka eivät tänne mielipiteitään kirjoittele? Mutta aika näyttää ja luultavasti vaan puidaan nyrkkiä taskussa.

Aakku:

--- Lainaus päättyy ---
Niin, mutta jos itse on erimielinen... ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View