Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Matkailuautojen verotus

<< < (100/158) > >>

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  5.12.2024     kello on 10:19 ---Johtajana sentään suomen nyrkin eli panssariprikaatin kouluttama kapteeni res  Thumb
Ja maalta kotoisin... Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Tosi johtaja. Heh Thumbd Thumbd Thumbd

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Kosmic -  5.12.2024     kello on 16:58 ---Tosi johtaja. Heh Thumbd Thumbd Thumbd

--- Lainaus päättyy ---

Jännästi vaikuttaa tosukalta, mutta kas kummaa on saanut asiat menemään läpi niinkuin itse haluaa vaikka tollot huutaa
kurkku suorana tossukan oleva aikaan saamaton ja mitään tekemätön. Eli tuntuu osaavan laittaa asiat etenemään ;)
Ja noihan se johtajan pitääkin tehdä, paras johtaja on joka saa alaiset tekemään ja osaa itse olla sivussa, puuttuu asioihin jos on tarvista.

Karabiilisti:
ja kerää kaiken kunnian.  Thumb

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  5.12.2024     kello on 17:12 ---Jännästi vaikuttaa tosukalta, mutta kas kummaa on saanut asiat menemään läpi niinkuin itse haluaa vaikka tollot huutaa
kurkku suorana tossukan oleva aikaan saamaton ja mitään tekemätön. Eli tuntuu osaavan laittaa asiat etenemään ;)
Ja noihan se johtajan pitääkin tehdä, paras johtaja on joka saa alaiset tekemään ja osaa itse olla sivussa, puuttuu asioihin jos on tarvista.

--- Lainaus päättyy ---
Ja eläkeläiset ja pienituloiset kiittää

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  5.12.2024     kello on 17:12 ---Jännästi vaikuttaa tosukalta, mutta kas kummaa on saanut asiat menemään läpi niinkuin itse haluaa vaikka tollot huutaa

--- Lainaus päättyy ---
Äläskeleponen nuttuskehveli :laugh:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View