Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskamera-asiaa

<< < (15/21) > >>

88k5:
^
Mulla ja kaikilla muillakin F-sarjan pick-up'laisilla. Mahdollisuus päättää / varmaan muilla merkeillä/malleilla.
Medianäytön (kun vaihde pakilla), kuvan laidassa 'setting'-nappi; delay 0s-60s.. kuvauksen sammumiseen. Pidän maksimissa  ;D
Kaikki lähteminen liikkeelle edellyttää (P>R>N>D) pakilla käyttöä.. nopeasti ylitys ei sytytä tosin.

Vaan kun tarttee sihtailla, niin olen tykästynyt tuohon.. Thumb

tsahkali:
Olenkohan minä ainoa, joka käyttää sivukameraa?

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.04.2024     kello on 09:30 ---Kuka sanoi että tuijotan nopeusmittaria? Kyllä katse tuulilasista ajosuuntaan ja välillä peilejä vilkaisen. Peruutuskamera on hyvä, itsellä ihan laadukas, mutta ei vähempää kiinnostaisi kamerasta tuijottaa takana tulevaa.

--- Lainaus päättyy ---
No miksi mulle sitten tyrkytät sellaista tapaa? Mullakin on kelpo peruutuskamera ja sitä tarvittaessa katson, joskus jopa eteenpäin ajaessa, mutta en sitä tuijota.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 24.04.2024     kello on 15:28 ---No miksi mulle sitten tyrkytät sellaista tapaa?

--- Lainaus päättyy ---
Laita linkki, en vielä löytänyt lausetta missä tyrkytin.

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.04.2024     kello on 16:03 ---Laita linkki, en vielä löytänyt lausetta missä tyrkytin.

--- Lainaus päättyy ---
https://karavaanari.org/index.php/topic,29282.msg584362.html#msg584362

Kun kerron, ettei tarvitse, eikä pidä tuijottaa, sinä ehdotat auton myymistä, jollei moinen onnistu minulta.

Kokeneet kuljettajat tietävät, että ajaessa tien tuijottaminen on merkki väsymyksestä ja syy siirtyä sivuun hieman lepäämään.

Muuta kysyttävää?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View