Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskamera-asiaa

<< < (13/21) > >>

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 23.04.2024     kello on 15:16 ---No niissä kamerat ja näytöt. Mutta niissäkään ei takana kameraa minkä näyttöä tuijotellaan Ajaessa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai ajaessa pidä mihinkään tuijottaa? Joku pelkää vilkaista nopeusmittariakin, kun heti voi ajaa ojaan.

hidas muttasilti edelläsi:
Ei olis mitään mahdollisuutta lopettaa tätä ulinaa siitä pitääkö kamera olla vai ei? Mulle tulee kamera ja sillä selvä. Tämä viestiketjun aiheena on peruutuskamera ja tätä ketjua kun luen niin ei vois vähempää kiinnostaa tietää katsooko vai ei rekkamies kameran kuvaa jos sellainen rekassa olisi?

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 23.04.2024     kello on 21:30 ---Ei olis mitään mahdollisuutta lopettaa tätä ulinaa siitä pitääkö kamera olla vai ei? Mulle tulee kamera ja sillä selvä. Tämä viestiketjun aiheena on peruutuskamera ja tätä ketjua kun luen niin ei vois vähempää kiinnostaa tietää katsooko vai ei rekkamies kameran kuvaa jos sellainen rekassa olisi?

--- Lainaus päättyy ---
kun nämä super kuljettajat hyppäävät henkilöautoon, ensinmäisenä säädetään taustapeili kohdalleen että nähdään taakse :D

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 23.04.2024     kello on 21:30 ---Ei olis mitään mahdollisuutta lopettaa tätä ulinaa siitä pitääkö kamera olla vai ei? Mulle tulee kamera ja sillä selvä. Tämä viestiketjun aiheena on peruutuskamera ja tätä ketjua kun luen niin ei vois vähempää kiinnostaa tietää katsooko vai ei rekkamies kameran kuvaa jos sellainen rekassa olisi?

--- Lainaus päättyy ---

peruutuskamera on hyvä apu.

itse olen vain kyseenailaistanut tuon "taustapeili"-kameran merkityksellisyyden, kun sitä joku mainosti lähes elintärkeänä eteenpäin ajaessa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 23.04.2024     kello on 21:23 ---Ei kai ajaessa pidä mihinkään tuijottaa? Joku pelkää vilkaista nopeusmittariakin, kun heti voi ajaa ojaan.

--- Lainaus päättyy ---
Sit sun täytyy myydä auto pois jos ei tuo onnistu......

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View