Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Mobiilivarmenne

<< < (3/22) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  6.04.2024     kello on 09:16 ---Mikä on vajaaälyinen?

--- Lainaus päättyy ---

sellainen joka haksahtaa pankkitunnuskalaste luun  :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  6.04.2024     kello on 09:30 ---sellainen joka haksahtaa pankkitunnuskalaste luun  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Ja klikkailee muutenkin kaikki @ ja linkit auki.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus -  6.04.2024     kello on 09:09 ---kun tietää mitä tekee niin ei taida syytä ollakaan. mutta muistisairaalle tai muuten vajaaälyiselle hyvä niin ei laittele pankkitunnuksiaan väärään paikkaan.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tässä kauaa enää mene kun ei tosiaan tartte olla muistisairaskaan tms. kun on jo todella paha vaara haksahtaa itse kullakin. Tekoäly nyysii jo ääntäkin niin sujuvasti, ettei se montaa lausetta tartte kohteelta kun jo puhuu sujuvasti, erittäin tarkasti imitoiden. Nettisivut alkaa olemaan jo todella tarkasti alkuperäistensä kopioita, erilaisia selainten aukkoja hyödynnetään välittömästi jne. Ja sen virheenhän ei tartte tapahtua kuin vain yhden ainokaisen kerran :(

mjh48:
Pankkitunnus (ei tilinumero) on 8 numeroa ja pankki lähettää varmistuspyynnön pankkiin ilmoitettuun puhelimeen.
Rosvon pitää tietää mihin numeroon lähettää kertakäyttöisen varmistuspyynnön ja se ei vielä anna tilin käyttöoikeutta.
Kaikki toimenpiteet vaativat uuden vahvistuksen, pidän systeemiä turvallisena kun lisäksi tietää mitä tekee.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  6.04.2024     kello on 22:10 ---Pankkitunnus (ei tilinumero) on 8 numeroa ja pankki lähettää varmistuspyynnön pankkiin ilmoitettuun puhelimeen.
Rosvon pitää tietää mihin numeroon lähettää kertakäyttöisen varmistuspyynnön ja se ei vielä anna tilin käyttöoikeutta.
Kaikki toimenpiteet vaativat uuden vahvistuksen, pidän systeemiä turvallisena kun lisäksi tietää mitä tekee.

--- Lainaus päättyy ---
Tätä olen kanssa ihmetellyt...

Jos pankin feikkisivulla rosvolle erehtyy antamaan pankkitunnuksensa ja salasanansa, niin huijatun täytyy käsittääkseni tehdä vielä lopullinen virhe hyväksymällä omassa puhelimessaan vahvistus.
Jossain menee mulla yli ymmärryksen, kuinka tuo voi toimia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View