Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi

Kattoilmastoinnin asennuspaikka

<< < (2/6) > >>

vaanari61:
Itsellä oli aikoinaan vaunussa Dometicin kattoilmastointi, sen asensin kattoluukun tilalle joka oli kattoakantavan kaapin vieressä jolloin ei ilmennyt katon painumista.

Ei miellyttävimmästä päästä käyttömukavuudeltaa n.

Miettisin vaihtoehtoiseksi vermeeksi tämäntyyppistä jos se on jotenkin asennéttavissa,  :

https://kauppa.jyvascaravan.fi/tuote/ilmastointilaite-truma-saphir-compact-23/?gad_source=1

Jos puskaparkkiöitä paljonkin niin verkkosähkön saanti lienee mahdotonta (jollei agrea huudata ) jolloin käyttötunteja vermeelle tulee harvakseltaan.

Kosmic:
Mulla on nyt kolmas auto ja kaikkien katolla olen kävellyt (100+) eikä nuo ole notkunut hiukkaakaan. Hymeristä en tiedä.

rantaesa:
Olis mielenkiintoista tietää tehdasasennuksen paikka , mihin se siellä uuteen autoon laitettais

Tietis:
Minulla asennettiin vuosi sitten Knausin katolle Dometicin ilmastointi uuteen reikään keskelle autoa. En ole huomannut mitään painumista.

En olisi ottanut koko laitetta, jos se olisi pitänyt makuutilan kattoikkunaan asentaa. Puskaparkissa tms. jossa ei voi ilmastointia käyttää, on ihan pakko saada se luukku kuumalla kelillä auki. Siitä en suostu luopumaan, ilmastointi on sitten kakkosprioriteetin bonus.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: rantaesa -  1.04.2024     kello on 09:08 ---Olis mielenkiintoista tietää tehdasasennuksen paikka , mihin se siellä uuteen autoon laitettais

--- Lainaus päättyy ---

Meillä se on keskellä autoa, siinä wessan viressä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View