Itse ledi rikki, ei kummoinen korjata, onko pistokkeella vai juottaen.
Sivuja: [1] Siirry alas
Itse ledi rikki, ei kummoinen korjata, onko pistokkeella vai juottaen.
kokeilin tänään vielä uusiksi ja kontrollipaneelista tosiaan näyttäis kun valot olis päällä mutta itse led nauha vaan vilkahtaa, mistähän tälläsiä kannattais kyselle?
Itse ledi rikki, ei kummoinen korjata, onko pistokkeella vai juottaen.nopeesti katsoen on varmaan ollut juotettu, mutta ajattelin vähän että jos kontrollipaneelin takaa pätkäsen piuhat ja saan vedettyä ne ulos niin sinne voisin melko helposti laittaa sokeripalalla uuden tilalle. Veikkaus tietenkin tämäkin, mutta ledvaloille ominaista että itse led ohjain rikki, noita tullut muussa yhteydessä usein vastaan. Jos on jokin pieni lamppu niin sinne valon rinnalle kiinni ja testaa, helppo rajoittaa vikaa.en ole ihan varma ymmärsinkö mutta ottaisin led nauhan pois, pätkäisen piuhat ja laitan kiinni johonkin toiseen led lamppuun? Lue nyt uudelleen. Laita led lamppu siihen led valon rinnalle ja kokeile toimiiko. Ennen teurastusta
Lue nyt uudelleen. Laita led lamppu siihen led valon rinnalle ja kokeile toimiiko. Ennen teurastustatarkoitatko jonkinlaista rinnalle/sarjaan kytkentää? en sähköistä ymmärrä paljon muuta kuin että sinistä ja sattuu, mutta jotenkin siihen led testilamppuun pitäis saada virtaa? Ihan rinnalle, nuo ledien virrat on niin hituvirtoja.
Sivuja: [1] Siirry ylös
|