Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyautoa keskikokoisen integroidun tilalle

<< < (2/4) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.03.2024     kello on 21:01 ---Samavamma on VW:n Californiassakin . . .  Siksi niitä on vähänajettuina myytävänä ja silti pyyntiä n.80k€ . . .

--- Lainaus päättyy ---

Mitenhän sulla taas lähti mopo keulimaan, liikaa simaa vissiin. Kysehän oli halvasta pikku vaunusta. Hoh hoijaa.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.03.2024     kello on 19:42 ---Itse olen katsellut retkeilyautoa keskikokoisenintegr oidun tilalle, tilanne vaan on se että tällähetkellä en ole löytänyt käytetyistä/vähänajetuista retkeilyautoista sellaista jossa olisi edes siedettävä suihkutila,  kunnon sängyt ja vapaata tilaa edes vähän ja tuota vapaata tilaa kuitenkin pitää olla että mahtuu "hengittämään" joten tuo projekti saa odottaa.

Mieti kuitenki omallakohdallasi sitä että onko järkevää ostaa aivan pieni vaunu, hieman isompi tulee perässä "samoilla litroilla" ja antaa käyttäjälle paljon enempi tilaa / mukavuuksia.

Eli vuokraa boxi viikonlopuksi ja sitten toiselle viikonlopulle tilavampi vaunu niin pääset "tunnelmaan"  . . .

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa kommenttini jossa kerron aloittajalle kommentin vaihtoehdoista ja niiden vaikutuksesta mahdollisesti tulevaan investoinin "käyttömukavuuteen", senjälkeen muut teki rönsyilyt asiaan. Ja itse syyllistyit samaan, todennäköisesti rönsyily olisi päättynyt mutta jatkoit sitä kommentillasi sitä taas . . . Oot etevä . . .

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.03.2024     kello on 19:42 ---Itse olen katsellut retkeilyautoa keskikokoisenintegr oidun tilalle,

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 25.03.2024     kello on 10:21 ---Tuossa kommenttini jossa kerron aloittajalle kommentin vaihtoehdoista ja niiden vaikutuksesta mahdollisesti tulevaan investoinin "käyttömukavuuteen", senjälkeen muut teki rönsyilyt asiaan. Ja itse syyllistyit samaan, todennäköisesti rönsyily olisi päättynyt mutta jatkoit sitä kommentillasi sitä taas . . . Oot etevä . . .

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Autokuumeista kertominen sopisi paremmin... Mitä mietit? osioon----mielestäni.
  Tai sitten OffTopic

vaanari61:
Nostas sääki ...tana nysse kissa pöyälle, ketään en pyytänyt kommentoimaan tuota asuntoautokohtaa vaan toin esimerkkinä esille sen että kuinka pieni retkeilyauto on integroituun verrattuna ja siinä syy miksi kannattaa miettiä pienen vaunun kohdalla vastaavasti sitä samaista-asiaa kun harkitsee pienen vaununostoa. 

Kyllä tää on jo hiekkalaatikolle joutavaa kun jokainen sorkkii sen minkä ehtii . . . Ja vielä kaukaa asian vierestä. . .

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.03.2024     kello on 19:42 ---Itse olen katsellut retkeilyautoa keskikokoisenintegr oidun tilalle, tilanne vaan on se että tällähetkellä en ole löytänyt käytetyistä/vähänajetuista retkeilyautoista sellaista jossa olisi edes siedettävä suihkutila,  kunnon sängyt ja vapaata tilaa edes vähän ja tuota vapaata tilaa kuitenkin pitää olla että mahtuu "hengittämään" joten tuo projekti saa odottaa.

Mieti kuitenki omallakohdallasi sitä että onko järkevää ostaa aivan pieni vaunu, hieman isompi tulee perässä "samoilla litroilla" ja antaa käyttäjälle paljon enempi tilaa / mukavuuksia.

Eli vuokraa boxi viikonlopuksi ja sitten toiselle viikonlopulle tilavampi vaunu niin pääset "tunnelmaan"  . . .

--- Lainaus päättyy ---

Offtopic. Sinähän se itse veit jutun vaunuista autoihin ...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View