Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Kännykkä kahdella sim korttipaikalla

<< < (4/5) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  1.11.2011     kello on 21:21 ---Periaatteessa käännöillä saa, tekstiviestit vaan ei käänny.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä niin, tuleekos ne sitten tuohon tupla-sim puhelimeen. Molempiin numeroihin, sitä ei kai kertonut kukaan.

seppoko:
Joko vesako olet hankkinut 2-simmisen kännykän? Tuollainen on tulossa:

http://www.tietokone.fi/uutiset/nokialta_uusi_tupla_sim_puhelin_musiikin_erikoisuuksilla?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  2.12.2011     kello on 15:26 ---Joko vesako olet hankkinut 2-simmisen kännykän? Tuollainen on tulossa:

http://www.tietokone.fi/uutiset/nokialta_uusi_tupla_sim_puhelin_musiikin_erikoisuuksilla?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje

--- Lainaus päättyy ---

Juu ja en.

Otin käyttöön arkistosta (pöytälaatikosta) vanhan
toimivan puhelimen toiseksi.

Nyt lankanumero soi toisessa ja 050 toisessa
puhelimessa.

Lankanumeroa pidän taskussa vain päiväsaikaan
joten ei aiheuta suurta rasitusta.

Mulle noi vanhanmalliset sopii hyvin, kun
ei tarvitse muuta kuin soittaa ja vastata.

uppotukki:
gatin puhelin kahrel kortil ,itse puhelin vankka metali runkonen ja kumisuojattu , kortit toimii miten itse haluat

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  1.11.2011     kello on 17:56 ---Tuommoiselle tulisi tarve, mutta ei ole
tietoa/ kokemusta.

Kuitenkin sen tulisi olla pienikokoinen
ja mitään suurempia hienouksia en tarvitse.

Soitan, vastaan ja joskus lähetän
tekstiviestin.

Onkohan tuommoista olemassakaan.?

Ei viitis kahta kapulaa kantaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minullahan on juuri sellainen myynnissä myydään-palstalla. Uusi ja käyttämätön. 17.3 ostettu ja takuukuitti tulee mukaan. Hintakin vaivaisen satasen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View