Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (198/281) > >>

migel:
Hah haa! :D Just näin,-mut onneks mä pidän mun koiruudet vapaina ja hoitavat ite tuon pihalla kusemisen.
Mökillä vaan täytyy olla tarkkana kun siell on noit jänöjä ja nää niist niin kovin tykkää >:(
Mulla on 9 km mökill matkaa et käydään siell miltei joka päivä niin koirat saa juosta rauhassa ja nuuskia tontin rajat.
Mut toi klapinhakureisu on paha nyt toss pihall kun kottiksell niit haen mopotallist johon on 50m matkaa niin siin välill kusiluistimet ovat nimensä mukaisia! :D :D :D

t migel

teebasso:
Eiks sitä ennen sanottu että jos aiot pysyä pystyssä liukkaalla niin lähde polkupyörällä.  ;D
Broidin sussarin kanssa tossa pari päivää sitten kun oltiin pilkillä niin se sai kait jonkun vainun ketun jäljistä niin kyllä meni kovaa vaikka oli paikkapaikoin tosi liukasta. Koiran hokit piti.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 15.01.2015     kello on 04:56 --- Vaiva tuli kun syöpä paakun koppasivat poies.

--- Lainaus päättyy ---

Sait sairaalassa huonon ohjeistuksen? Kysy neuvoa joltain fysioterapeutilta tai mene muijien kanssa Pilates-tunnille.

teebasso:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 15.01.2015     kello on 10:47 ---Sait sairaalassa huonon ohjeistuksen? Kysy neuvoa joltain fysioterapeutilta tai mene muijien kanssa Pilates-tunnille.

--- Lainaus päättyy ---
No, eipä mitään ohjetta kun en viittinyt mokomasta valittaa. Ruikin vain niinkuin kunnon eturauhasveikko. Muutamat kerrat yössä. Siis pisut. Odottelen että ittestään kuntoutuu kun putkien vierestä sorkkivat. Pilatesta en uskalla . Saattavat rinnat kasvaa kun niin naispainotteinen laji.
Olen kyllä kuullut ukkojenkin eksyneen sinne.

Rölli:
Huomenta. se ois sitt eväitten teko, aamupala ja töihilähtö . Ny olin sitt vissiin ensimmäinen :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View