Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (197/281) > >>

teebasso:
Täällä nuo hiekkatiet lumisia ja hyvässä ajokunnossa. Illalla kipaisin lähikaupassa ( 45km sivu) sai päästellä kuni kesällä ikään. Toivottavasti ei liikaa lauhdu ettei aivan pöpperölle mene. Pikku pakkanen sopii mulle.

migel:
Joo totta teebasso,-se pikkupakkanen ois täälläkin parempi kaveri. Nyt on ollut niin kakka kelit ettei oo huvittanut käydä rakennuksillakaan kun välill on tullut vettä+lunta ja tuulta ja aina vaakasuoraan....... ......
Toi vetinen jää on niin petollinen kävelyalusta ja autokin vaikk on uudet nastarenkaat niin menee vähän silleen kielikeskellä...mut lämmittään ei tarvii niin kovaa kuin pakkasell.....        t migel   ps mikäs sut herättää näin ajoiss?

teebasso:
Aamun aikaiset herätykset kait tulee siitä kun menee aikaisin nukkumaan ( 24.00) . Ja terveelliset elämäntavat. Heheh!  Niin ja parit kusi hädät yössä. Vaiva tuli kun syöpä paakun koppasivat poies.
Ihan kiva aikaisinkin herätä. Kyllä mää joskun posottelen melkein puoleen päiväänkin. Kymmenenkin tunnin unet onnistuu.

migel:
Oon aina kateellinen ihmisten hyvistä unenlahjoista. Ite nukun kuin nuo koirani aina toinen silmä varuiks puolillaan avoimena.
Ja sit ku nuorena olin Turun telakall yövartijana ja opiskeluaikana yötöissä mielisairaalassa ja laivoilla järjestysmiehenä niin tää unirytmi on pahasti ollut poskellaan jo vuosikymmeniä.

Onneks toi sun vaivas on korjaantunut! Kyl sitä vettä heittään aina voi nousta!

t migel

teebasso:
Paitovei Migel! Sullahan on noita koiruuksia. Oo nyt varovainen kun sanoit niistä polanteista. Luin juuri iltiksestä että Paavo Lipponen mursi nilkkansa kun kusetti koiraa. Ois vaan kusettanut eukkoaan niin ois vaan pää ollut kipeä. Kun ois saanut nyrkistä. Eli vaarallista aikaa tuo koiran pito.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View