Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (168/281) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.06.2014     kello on 07:20 ---käyty tiskaamassa... ;D

--- Lainaus päättyy ---

No nyt mä ymmärrän miksi sun pitää käydä tiskaamassa, sullahan se harmaavesisäiliö vetää jotain sangon verran.  :laugh: (oli ihan pakko kun eilen kuittailit jääkaapista)  ;D

perho-ukko:
Tänään sitä ei uskalla tehdä mitään,perjanta ja 13 päivä,lisäksi minun syntymäpäivä,ja hääpäivä,ja vaimo sairaalassa !! ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 13.06.2014     kello on 07:41 ---Tänään sitä ei uskalla tehdä mitään,perjanta ja 13 päivä,lisäksi minun syntymäpäivä,ja hääpäivä,ja vaimo sairaalassa !! ;D

--- Lainaus päättyy ---

No sitähän on mentävä vaimon luokse ja viedä pieni kakku tuliaisiksi, onnea vaan molemmille. ;D

Jgahpir:
.. hiukopala. Eilen savustettua päijänteen muikkua ja ruis sipsejä, pannukaffeella.

Turhan Höpöttäjä:
Ylen komia on taas aamu ollut. Kuikka ja majava uidaviipeltää peräkkäin. Käki kukkuu ja sinitiaisen poikaset sirkuttaa pöntössä. Viideltä ei vielä näkynyt vasta rantaa, usva on jo nyt hiippaillut pois järveltä. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta. Kyllä rahvaan taas passoo.  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View