Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (161/281) > >>

Weicco:
Märästi tuuloo  ;)

Turhan Höpöttäjä:
Ohhoh, kylläpä nukutti makiasti. Voe mahoton sentään miten komia aamu. Kylläpä passoo rahvaan taas källistellä. Lintujen konsertti mahtavimmillaan. Ei passoo nukkua tämmöstä hetkeä. Viirupöllö istuu pönikän lahistöllä, ja vahtaa ettei asiattomat änkee pönttöön. Majava vetää viirua tyyneen järven pintaan. :D

Weicco:
Ei passoo nukkua, ei

retkeilijä:
Kahvilla ollaan ja ulos katotaaa. Huomenta!

migel:
Tulin just mökiltä takaisin kotiin ja oli upia aamu.Pelloilla jänöset paineli ihan kuin Sipu Tuurissa ja peuroja näkyi,kurjet kailotti ja teerimammoja siellä täällä,joku minulle tuntematon lintupariskunta oleili ojan varressa ja meitsin alivuokralaiset olivat täydessä ruuanhakuhommissa(kottaraiset mut ei röllin) :D
Mökkitie oli maalattu minun toivomuksestani vehmaan punaisella graniittisepelillä,multa tuoksui ja herneet hyvällä oraalla(4ha)(mut ei minun vaan maistiaisia saa noukkia :D :D :D)
Koiria en tohtinut ottaa pilaamaan aamun neitseellistä tunnelmaa kun niitten perävalot vaan vilkkuis kun jänöpaistia ne kaipais ja sydän syrjällään sais niitä komennella ettei vaan mitään tapahtuis jänöille tai koirille.
Noi pienet paskatiittarit(italiaanot) vaan ärisee ja juoksevat muodon vuoksi perään mut se jää siihen.
Whipukat juoksee kunnes saavat kiinni-ei hyvä! Mut kaunista aamua nyt vaan koko suomeen! t migel

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View