Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (139/281) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Soleil - 29.04.2013     kello on 18:07 ---Kyllä hillat herkkua on kun joku muu ne poimii.
Niiden poimimisesta olen saanut lapsena niin traumoja kun oli pakko aina lähteä päiviksi niitä poimimaan ja olla sääskien ja paarmojen syötävänä etten aikuisenakaan ole juurikaan niitä poiminut. Huh, huh.

--- Lainaus päättyy ---

Muksuna poimittiin lakkoja vanhempien mukana. Kerran kun lopultakin olin sankkoni saanut täyteen, välähti että käyn uimassa suolammessa. Eihän siinä mitään uimaan menossa, mutta ylös nousu oli mutaista hommaa. Suorastaan veikee oli olo, alasti ja rapaisena helteessä sääskien syöttinä vaatteita pukiessa.  ;D

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  2.05.2013     kello on 09:47 ---Muksuna poimittiin lakkoja vanhempien mukana. Kerran kun lopultakin olin sankkoni saanut täyteen, välähti että käyn uimassa suolammessa. Eihän siinä mitään uimaan menossa, mutta ylös nousu oli mutaista hommaa. Suorastaan veikee oli olo, alasti ja rapaisena helteessä sääskien syöttinä vaatteita pukiessa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

muistan kerran kun yks äijä ärähti turistille joka kysy lakkoja
äijä sano: ei meillä täällä lapissa niitä lakkoja pietä se on etelän hommaa,
mutta jos hilloja haluat niin ne on tuolla  ;D

joksenkin näin se meni minun sekalaisella murteella kerrottuna  :laugh:

perho-ukko:
Joo.. ei kannata lapinmieheltä paljon kysellä,sama koskee kala paikkoja: Etelän turisti kyseli kala paikkoja; "" Kyllä se jovain pithää olla vähän kosthea paikka""  ;D

AnneN:
Eilen saatu alle kesärenkaat - ja herään vankkaan lumisateeseen  :o No odotetaan iltapäivään. Eiköhän se jo silloin ole tiet sulana.
Heittää kuvan aina kyljelleen???? Enpä osaa korjata.

sipu:
AnneN eipä näy kesää teilläkään  Thumbd
täällä oli - 3 yöllä
mutta onneksi noi päivät kuitenkin
ovat lämpimiä sentään 10 plussaa jne

mutta hirwee kiusaus olis jo ostaa kukkia
akkunan alle kehikkoihin
mutta jos vaan oottelis ens viikkoon nyt ainakin
etteivät vaallan jäädy yöllä
vaikka orvokit kestääkin jonkin veran pakkastakin
niin kuitenkaan en taida vielä niitä ostella  :-\

Navigaatio